Hun kan få denDet må hun
Da er det bare en plass igjen da, eller skulle bmc ha 10.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun kan få denDet må hun
Da er det bare en plass igjen da, eller skulle bmc ha 10.?
Vondt i hele kroppen. Våknet av at dynen var klissvåt av kaldsvette og føles som om jeg er blitt påkjørt av en lastebilHvordan er formen i dag?![]()
Hva ble det til middag?Kommer an på hvor mye du skravler. Nå mp jeg lage middag
Eller så er det bare samme folka som leser den hele tidendet måtte ha hengt seg opp trur jeg?
Ja kan være det, mye tekniske ting her og er vel ikke rart at slike småting noen ganger henger seg litt opp, godt hvis det "bare" er detdet måtte ha hengt seg opp trur jeg?
Vondt i hele kroppen. Våknet av at dynen var klissvåt av kaldsvette og føles som om jeg er blitt påkjørt av en lastebil![]()
Nei, er virkelig ikke noe kjektoi, ikke bra!![]()
Eller så er det bare samme folka som leser den hele tiden![]()
Forsvant alle nå som jeg kom??![]()
Nei, er virkelig ikke noe kjekt![]()
Da har den garantert hengt seg oppdet håper jeg ikkenoen noen av de må jo skravle også.. vi er ikke på den listen f.eks.
Det er brajeg er her!
Da har den garantert hengt seg oppVi bor jo nesten her inne
![]()
Snakker dere om meg?Tror det var alle? Men Shadow kan sikkert få beholde en plass hun og?
Sov kjempelenge for en gangs skyld. Fra 07.00 til 16.00 faktiskdu fikk no sove en stund da? det er bra sengen din var bløt for da svetter du ut det som ikke skal være i kroppen![]()
Hvertfall denne månedentil tider i hvertfall![]()
Kjekt å få være medHun kan få den![]()
Ånei så kjedelig!!Vondt i hele kroppen. Våknet av at dynen var klissvåt av kaldsvette og føles som om jeg er blitt påkjørt av en lastebil![]()
Vi bestemmer hvem som får være på topp10Snakker dere om meg?
jeg vil veldig gjerne beholde en plass der oppe![]()