Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjiiiping
Vekka han deg i går kveld eller i dag?
Hva skulle han ut døra da?
ok, ja da er det vel mulig det er forskjell på eukontroller,selv mjeg ikke trodde det.
I wish.. Mener nok ikke detSikkert bare du som tenker på![]()
EnigSikkert bare du som tenker på![]()
Hva får mannen i julegave? Unner du deg selv noe i julegave?![]()
hvorfor kunne ikke han levere hnne da? Aaaaaaaaaaaarg altsåvekte meg i dag... enda han vet jeg sover dårlig. så er det jeg som kjøre henne nesten hver daghan skulle til moren sin
Vi er fornøyde der vi går også, prøvde ett nytt sist, aldri mer.....etter at jeg begynte hos naf har jeg vært veldig fornøyd ihvertfall
Andre steder har jeg opplevd mye dritt, og at de faktisk legger på ting som egentlig ikke trengs og for å tjene penger. Naf fikser ikke feilene, bare sier hva som må fikses![]()
Alt for myeHva får mannen i julegave? Unner du deg selv noe i julegave?![]()
Er du fornøyd med forholdet deres? Sett foten ned.. Jeg hadde ikke godtatt det.. Dere var to om å lage henne..vekte meg i dag... enda han vet jeg sover dårlig. så er det jeg som kjøre henne nesten hver daghan skulle til moren sin
vekte meg i dag... enda han vet jeg sover dårlig. så er det jeg som kjøre henne nesten hver daghan skulle til moren sin
Jeg ogsåjeg bruker alltid åå kjøpe noe til meg selv![]()
Ikke en sjokolade på butikken en gang?jeg kjøper ikke gave tilmeg selv nei
hvorfor kunne ikke han levere hnne da? Aaaaaaaaaaaarg altså
nei, gaver til meg får andre kjøpe;=Ikke en sjokolade på butikken en gang?
For enmøkkamann....nei, spør han! han vet det om han vekker meg, så sovner jeg ikke igjen
Er du fornøyd med forholdet deres? Sett foten ned.. Jeg hadde ikke godtatt det.. Dere var to om å lage henne..
Enigskjønnheten kommer innenfra..
bare dropp sminka i dag fordi på innsiden er du/dere vakkere
![]()