Stekt kyllingfilet med fullkornsris, salat og bretagne sausDet jeg tenker og
Hva blir det i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stekt kyllingfilet med fullkornsris, salat og bretagne sausDet jeg tenker og
Hva blir det i dag da?
Nei syns ikke det...Det er jo så godt!!
Men kan de selge det i butikker om der er fullt i bakterier da? Skulle jo tro de trakk produktene fra markedet om de mistenkte smitteBakterien er jo der i rått kjøtt, kan jo få det i seg likevel når man er i kontakt med det
Hva synes du er godt da?Nei syns ikke det...![]()
Best på trøndersk jeg![]()
Pasta, varianter av potet, svin, Chili con carne, kinamat, wok. Er generelt dårlig på mat ass. Syns det er håpløst å finne på noe.Hva synes du er godt da?![]()
Stekt kyllingfilet med fullkornsris, salat og bretagne saus![]()
Det er nok lurtIkke jeg
Holder meg til østfolddialelta jeg tror jeg![]()
Men kan de selge det i butikker om der er fullt i bakterier da? Skulle jo tro de trakk produktene fra markedet om de mistenkte smitte
Har ikke prøvd med couscous til før. Kanskje jeg må det neste gangHm...kanskje jeg skulle lage noe sånt. Med coscous![]()
Holder på å bli gal i hodet av bygningsarbeidet ved siden av her, og det kommer til å vare i månedsvis![]()
Kinamat!! Det er godt detPasta, varianter av potet, svin, Chili con carne, kinamat, wok. Er generelt dårlig på mat ass. Syns det er håpløst å finne på noe.
Har ikke prøvd med couscous til før. Kanskje jeg må det neste gang![]()
Jeg leste ikke selv, men en kollega hadde begynt med hansker når hun håndterte kylling sa hunMen kan de selge det i butikker om der er fullt i bakterier da? Skulle jo tro de trakk produktene fra markedet om de mistenkte smitte
Nettopp revet ned en gammel skole, og nå skal de bygge leiligheterHva bygger de?
Har vært her også siden vi flyttet inn. Ikke så ille nå. Du blir vant med detHolder på å bli gal i hodet av bygningsarbeidet ved siden av her, og det kommer til å vare i månedsvis![]()
Det jeg tror ogsåSå fort de finner det, pleier de vel å trekker det tilbake tror jeg
Er vel generelt mye bygging i det omr?Holder på å bli gal i hodet av bygningsarbeidet ved siden av her, og det kommer til å vare i månedsvis![]()
Innbakt pizzaKinamat!! Det er godt detInnbakt kylling??
![]()