Ja, de var det. Made in China stod det på dem ogsåEr de vanskelige med deg? Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de var det. Made in China stod det på dem ogsåEr de vanskelige med deg? Hehe
Var det jeg troddeNei, men vil ikke ansette deg heller. Du er jo dårlig på tips![]()
En gang må det kanskje gå skeis, men ikke i årOkei, da går det nok bra i år også![]()
Tror ikke du vil ha meg heller. Da måtte jeg ringt deg for å få tips om hva jeg skal tipse omNei, men vil ikke ansette deg heller. Du er jo dårlig på tips![]()
Har ikke mye å skryte av selv. De var jo så fine før i tida liksom.Men mine vipper er nesten gjennomsiktige![]()
Var det jeg trodde![]()
Tror ikke du vil ha meg heller. Da måtte jeg ringt deg for å få tips om hva jeg skal tipse om![]()
Jepp, får satse på det. Greit at noen holder seg til fristen da. Hvis ikke blir det veldig mange pakker for de som jobber i posten de siste dageneEn gang må det kanskje gå skeis, men ikke i år![]()
Men mine vipper er nesten gjennomsiktige![]()
Aha..nei, er ikke lett med det språketJa, de var det. Made in China stod det på dem ogsåde skjønner jo ikke Hva jeg sier til dem.
Så langt er det bare oss to, høres ut som det blir hektisk. Får vente med oppstart til etter julDet fungerer dårlig![]()
Så langt er det bare oss to, høres ut som det blir hektisk. Får vente med oppstart til etter jul![]()
Jepp, må planlegge litt mer før vi setter i gangJa, jan eller noe![]()
HahaDu blir heller en av mine kunder som jeg tjener rått på![]()
Det er santJepp, får satse på det. Greit at noen holder seg til fristen da. Hvis ikke blir det veldig mange pakker for de som jobber i posten de siste dagene![]()
Er jeg?? Så flink jeg er daDu er tilbake på topp 10 jo![]()
Nei, det ble litt kommunikasjonssviktAha..nei, er ikke lett med det språkethehe
Er jeg?? Så flink jeg er dajippi!
Nei, det ble litt kommunikasjonssvikt![]()