Namnam. Kanskje det blir mintkuler her idag..Får se på der da. Nå lager jeg twix til julegaver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Namnam. Kanskje det blir mintkuler her idag..Får se på der da. Nå lager jeg twix til julegaver![]()
Klart det er lovBare 6 og en halv time til jobbdagen er over. Må innrømme jeg er umotivert om dagene. Lutt grunnet jobben, litt grunnet jul og litt grunnet kommende permisjon. I dag er bare en slik dag. Lov innimellom det vel?
Hva får hun da? Her har storesøster bursdag snart også.Fikk no handlet bursdags gave til jenta i natt. nå mangler jeg bare jullegave![]()
Der så jeg detlitt kjøkken utstyr og ny sykkel + penger. sykkelen kan hun ikke bruke nå, men kom på i natt at hun ønsket seg ny![]()
Det blir braja, det vil jeg tru? tenkte kanskje vi skal reise til syden på våren ogsåeller feb-mars da
så må spare litt til det også
![]()
Liker å tro jeg kan være det daKlart det er lovingen er super-ninjaer.
Lei av min også. Hjelper ikke med smertestillende.jeg er så lei den hodepinen altså, gleder meg som bare det til ferie, kanskje eg blir frisk da...
Jepp! Er på Ullevål igjen nå...
heldig du erlenge til vi er ferdig enda
![]()
Åh kjipt!
Her er det blå himmel faktisk.
Er jo så mye regninger i januar bestandig.noe spes som skjer i januar?
Er de lette og lage?Må steke kjeksen først, så avkjøle den. Sååå kan jeg lage karamell. Er mye venting se![]()
Det var en god ideda kan du vaske badet imellom da![]()
Ok
Det var en guttesykkel som gis bot, det er ikke det at avstanden er så lang, jeg kunne trillet den bort men siden det er hver eneste gang at hun ikke kan hente når hun sier hun vil ha det så går det litt på prinsipper rett og slett..
Her går det unna! Fort deg inn igjen!Gurimalla, jeg har falt ut av topp 100 lista!!
Namnam. Kanskje det blir mintkuler her idag..
Det blir bravi skal vel i juni tenker jeg. Da vi bruker å dra iallefall.