Symfysemålet har gått skikkelig ned, utslag på urin og lite liv siden søndag.hvorfor skal du ta ctg? 22.desember![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Symfysemålet har gått skikkelig ned, utslag på urin og lite liv siden søndag.hvorfor skal du ta ctg? 22.desember![]()
Uff :/ da må du få sjekket opp ja!Symfysemålet har gått skikkelig ned, utslag på urin og lite liv siden søndag.
Grei plass det daja, var inne å så nå... du skravler masse, holder meg på en 9.plass enda jeg![]()
Blir ul etterpå visstnok.Uff :/ da må du få sjekket opp ja!
Symfysemålet har gått skikkelig ned, utslag på urin og lite liv siden søndag.
Så flink du er!Har hvertfall tatt tilbake 2. plassen min![]()
Herregud.... Går ikke an å henge med.Og nå var det over 1000 nye innlegg...![]()
Åh kjipt!Skryter ikke av juleværet her det høljer ned![]()
Så kjekt å få se lille igjen daBlir ul etterpå visstnok.
Jobber vi for også. Nå er hun inne i en sånn liten diva - steam. Så er spent på julaften.Pakkeglad gutt. Alt takkes for,og han viser aldri at det kanskej ikke fallt i smak, men det er noe vi har jobbet hardt med. Man skal være takknemlig.
Det er sykt!Tenk at jeg har skravlet over 17000 innlegg siden slutten av mars.. Å være sykemeld er kanskje ikke så bra ser jeg![]()
Hva har du bestiltnå har jeg bestilt julegave til samboeren min. den er ifra jenta da...
Henter det selv?Altså: Om dere sier dere ønsker noe som blir lagt ut på en fbside og gis bort, henter dere da selv eller ber dere de som gir det bort om å levere?
Det gjør jeg også.Står noe om at en leverer? Nei , jeg foventer jo at folk henter ting selv jeg da når man sier man vil ha det.
Da er hun lat og høy på pæra!Ok
Det var en guttesykkel som gis bot, det er ikke det at avstanden er så lang, jeg kunne trillet den bort men siden det er hver eneste gang at hun ikke kan hente når hun sier hun vil ha det så går det litt på prinsipper rett og slett..