Ikke heldigvis det vel?Ja, heldigvis![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke heldigvis det vel?Ja, heldigvis![]()

Litt brent?De første som ble stekt måtte kastes![]()
Har vært så dårlig, så glemte helt av testingen. Men hatt stikking i magen i hele natt så regner med tr er på vei..Testeti dag?![]()
Ja, de er flinkeDet er det. Men ser ut som feb14 gjør en god innsats på å fylle topp 10![]()
Det er fort gjortJeg har falt langt utenfor topp 10![]()
Helt enigDe som hinter og ser skitne vinduer får vaske selv![]()
Går fort nedover jaJa, heldigvis, men er ikke lenge man skal være vekke før man faller ned...
Det er deJa, de er flinke![]()
Ja, heldigvis, men er ikke lenge man skal være vekke før man faller ned...
Passer så sinnsykt dårlig også!Stakkars...Flensa er forferdelig!
Jeg vil og ha snø...Som det snørstore flak!
Sånt henger dessverre i en stundVeldig kjedeligTusen takk! Litt bedre akkurat nå, men fortsatt feber og dårlig og orker ikke særlig mye mer enn å ligge på sofaen og trykke litt data
Hva vil du helst vinne da?jeg å![]()
Jeg falt et par plasser iløpet av dagen jeg så noen har klart å skravle bra selv om forumet har vært tregt![]()
Feberen bruker å stige veldig til kvelden her. Bikket nesten 40 i går kveldSånt henger dessverre i en stund![]()
Veldig kjedeligTusen takk! Litt bedre akkurat nå, men fortsatt feber og dårlig og orker ikke særlig mye mer enn å ligge på sofaen og trykke litt data
Stelleveske!! Hvis ikke kjøper jeg på nyåretDet gjør de nok. Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hvor jeg ligger på lista, mem nå som jeg er på topp 10 har jeg tenkt til å bli dertrenger både vogn og stelleveske...
Hva vil du helst vinne da?
Feberen bruker å stige veldig til kvelden her. Bikket nesten 40 i går kveld![]()