Skravletråd :)

Sjefen er en dårlig leder og overstyrer ledergruppe og alt.
Så er ganske fortvilet over leder til tider.

Men god stemning med kolleger da

Ok. Bra det er god stemning ellers, men sjefer kan ødelegge ganske mye dessverre. Men siden du har gode kollegaer, så vil vel kanskje de stå på din side om det skulle bli noen sak? :)
Du har ihvertfall krav på din stilling, og eneste god grunn er vel om bedriften avvikles tror jeg.

Ikke samme person men samme arb.plass. Men på de 2 andre var det litt mer rett iallefall. Men om det gikk rett for seg vet jeg ikke.
Hvem er nestemann liksom?:confused:

Høres jo ikke helt bra ut da:(
Er det din arbeidsplass det gjelder? Du må selvfølgelig ikke svare på det;)

Uansett så; når det har skjedd flere ganger over så kort tid, kan det jo nesten virke som om det er sjefen som burde tenke seg om noen ganger?

Ok. Bra det er god stemning ellers, men sjefer kan ødelegge ganske mye dessverre. Men siden du har gode kollegaer, så vil vel kanskje de stå på din side om det skulle bli noen sak? :)
Du har ihvertfall krav på din stilling, og eneste god grunn er vel om bedriften avvikles tror jeg.
Her er alle konfliktsky, så det er jeg ikke så sikker på

Men er organisert. Så tar jo bare kontakt der om det Skulle bli problen. Men er jo følelsen og bekymringen OM det blir krøll når jeg kommer tilbake som ødelegger

Men er organisert. Så tar jo bare kontakt der om det Skulle bli problen. Men er jo følelsen og bekymringen OM det blir krøll når jeg kommer tilbake som ødelegger

Prøv å la være å tenke så mye på det. Du kan ikke gå å tenke sånn et helt år;)
Hjelper mye å være organisert:)

Høres jo ikke helt bra ut da:(
Er det din arbeidsplass det gjelder? Du må selvfølgelig ikke svare på det;)

Uansett så; når det har skjedd flere ganger over så kort tid, kan det jo nesten virke som om det er sjefen som burde tenke seg om noen ganger?
Det som er så rart er jo at sjefen har jo ikke så mye h*n skulle sagt. Det er jo de over som tar avgjørelsen til syvende og sist.

Vet akkurat hvordan du har det dessverre...

Det også:(
Jeg leste meg opp ganske så mye da jeg fikk problemer på min forrige jobb, også for andre sin del. men burde absolutt vært mer kjent rundt omkring. Tror mange godtar ting litt for lett fra sjefene sine dessverre
Har selv lest meg opp etter en hendelse. Kan uansett aldri være for trygg :)

Spiste pizza igår uten noe på, kun saus og ost.:eek: Får kutte ut det lille jordbærsyltetøyet jeg bruker på brødskiva. Kan være juice også da. Får holde meg til kun vann kanskje...
Æsj...så kjipt å ikke vite:confused:
Kan jo liksom ikke leve på vann og tørt brød liksom?!

Det som er så rart er jo at sjefen har jo ikke så mye h*n skulle sagt. Det er jo de over som tar avgjørelsen til syvende og sist.

Høres rart ut syns jeg. Vet du om disse over er med på drøftningsmøtet?

Back
Topp