Hihifor en raring!
Jeg vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihifor en raring!
Det er så fint![]()
Uff stakkar. Kan ikke sette meg inn i situasjonen til vedkommende da jeg ikke gar opplevd det selv. Men ser for meg det er helt grusomt![]()
Jeg vetsa at til han en gang at hadde slike tendenser til ekstrem hanstring
da fikk han litt panikk
![]()
Jeg gruer meg til å gå ut i permisjon og jobben ikke er den samme når jeg kommer tilbake.Det er absolutt ikke noe gøy i det hele tatt
Tror det er mange arbeidsgivere som ikke har vett på å sjekke opp hvordan en oppsigelse faktisk skal gå for seg...:/
Greia er at h*n er så ung. Og det blir jo problem å få seg jobb igjen. Uansett, tror ikke de har noen gyldig grunn, så får se hva som skjer.Uff stakkar. Kan ikke sette meg inn i situasjonen til vedkommende da jeg ikke gar opplevd det selv. Men ser for meg det er helt grusomt![]()
Kjenner ikke så mange engang jeg37kort!!:S![]()
HihiJaaaa....Første gangen hans på akebrett. Jeg gleder meg så masse at det kiler i magen![]()
![]()
Det er ikke første gangen dette skjer. Det er 3.gangen på 6-7 mnd. Men vet at h*n ikke gir deg uten kampH*n har fortsatt krav på en god grunn for evnt oppsigelse da. Ville ikke godtatt hva som helst der, så jeg ville anbefalt vedkommende å ha med en person som kan lovene om dette. Slik jeg forstod det da jeg fikk oppsigelse, så skal årsaken også være begrunnet i varselen.
Hos meg endte det med at jeg fikk fullt betalt i 3 mnd etter at oppsigelsestiden var ferdig, fordi oppsigelsen i utgangspunktet ikke var lovlig uansett årsak. Der stod det heller ingen grunn i varselen, men det endte med at bedriften ble avviklet.
Håper det ordner seg for vedkommende.
Jeg gruer meg til å gå ut i permisjon og jobben ikke er den samme når jeg kommer tilbake.
Er ei her som har sååååååå lyst på den
Det er ikke første gangen dette skjer. Det er 3.gangen på 6-7 mnd. Men vet at h*n ikke gir deg uten kamp![]()
Synd at så mange arb.takere ikke er klar over rettighetene sine.Det er absolutt ikke noe gøy i det hele tatt
Tror det er mange arbeidsgivere som ikke har vett på å sjekke opp hvordan en oppsigelse faktisk skal gå for seg...:/
Men stillingen er dinJeg gruer meg til å gå ut i permisjon og jobben ikke er den samme når jeg kommer tilbake.
Er ei her som har sååååååå lyst på den
Sjefen er en dårlig leder og overstyrer ledergruppe og alt.Du har krav på samme jobben når du kommer tilbake. Bare å stå på sitt. Opplevde faktisk det samme sred som jeg fikk oppsigelse. Sjefen hadde gitt bort stillingen min da jeg kom tilbake fra sykemld
Det er viktig å være klar over regler og hva man har krav på, og stå hardt på sitt! Stemningen blir jo nødvendigvis ikke den samme, men som sjef bør de kunne disse reglene!
Hvordan er miljøet på jobben din nå da? Med sjef osv![]()
Ikke samme person men samme arb.plass. Men på de 2 andre var det litt mer rett iallefall. Men om det gikk rett for seg vet jeg ikke.Med samme person og arbeidsplass? Høres veldig slitsomt ut
Om h*n er forberedt på møtet og står på sitt, så går det nok bra. Krysser fingrene![]()
Ja, men hørt så mye rart folk opplever at jeg stoler ikke på noe.Men stillingen er din![]()
Det er viktig iallefallSjefen er en dårlig leder og overstyrer ledergruppe og alt.
Så er ganske fortvilet over leder til tider.
Men god stemning med kolleger da
For ei sjitkjærringJa, men hørt så mye rart folk opplever at jeg stoler ikke på noe.
Hun søkte på stillingen da jeg fikk den. Og hun vil helt tydelig ta den fra meg
Hun er nok sur for jeg er 27år og hun 44For ei sjitkjærringdu var tydeligvis bedre kvalifisert
![]()
Synd at så mange arb.takere ikke er klar over rettighetene sine.