Temafarget julepynt eller full kræsj av alt?

Her er det full kræsj :P

Jeg er ikke noe glad i rødt da, så prøver å begrense det på all julepynten.
Julepynten kommer ikke opp før 23.12, resten av desember er advent.
Julepynten kastes også ut igjen så fort som mulig, oftes helgen etter nyttår =)

Bruker det jeg har, for det er jo også endel minner til den julepyntet. Ønkser ikke å ha alt nytt bare fordi det skal matche.

Her går det mest i rødt, gull og sølv :-) Men enn så lenge har ikke treet kommet opp... Litt treig i år!
Treig?? Treet skal ikke opp før lillejulaften i min verden ;)

Treig?? Treet skal ikke opp før lillejulaften i min verden ;)
Vi skal pynte treet søndag om en uke! Synes det er så koselig å ha det oppe noen dager før julaften :D

• Liker
Reactions: BMC
Ser at vi må følge opp denne tråden med en bildeteåd av juletrærne våre:) men her i heimen er det lille julaften:) kjøpte tre i dag:) fast tradisjon at bestevenninnen og jeg kjøper juletre. Gubbene har ingenting de skulle ha sagt men de er fornøyd med å slippe☺️

Hele resten av kåken matcher i en stil, men juletreet skal være livlig og fargerikt her i huset. Jeg har samlet på julekuler i årevis. Noen er håndlaget av glass, noen er arvet fra mine oldeforeldre, noen er fra samboer sin familie, og noen har vi kjøpt på reise. Hver eneste pynt har et minne bak seg og er unik. Trær som matcher med sånn to forskjellige kuler synes jeg er nitrist :p

Kjemte jeg ble mesten litt nervøs her... Vær nå for all del forsiktig med de kjæreste kulene må mens barn(a) er små. I år blir det mest uk uselkg pynt på vårt tre. Just in case. Fra jeg var liten husker jeg at vi hadde noen kuler mamma var ekstra redd for, disse ble hengt høyt oppe. Slik er det nok hos meg osgå, at der er noen som er litt ekstra. Og mange kuler med minner. Gørste julen i eget hus, hadde jeg min egen adventskelender...jeg kunne snope meg en julekule hver dag i desember:) her er det som sagt full kræsj:) gull, sølv, glitter, rød, lilla, rosa, grønn, hvit, blå, glass, tre, tekstil...og jeg får aldri nok:) på julebord med jobben hadde vi pakkelek...keg fikk to julekuler i hvitt og sølv...uknuselige:) oh lykke:)

Kjemte jeg ble mesten litt nervøs her... Vær nå for all del forsiktig med de kjæreste kulene må mens barn(a) er små. I år blir det mest uk uselkg pynt på vårt tre. Just in case. Fra jeg var liten husker jeg at vi hadde noen kuler mamma var ekstra redd for, disse ble hengt høyt oppe. Slik er det nok hos meg osgå, at der er noen som er litt ekstra. Og mange kuler med minner. Gørste julen i eget hus, hadde jeg min egen adventskelender...jeg kunne snope meg en julekule hver dag i desember:) her er det som sagt full kræsj:) gull, sølv, glitter, rød, lilla, rosa, grønn, hvit, blå, glass, tre, tekstil...og jeg får aldri nok:) på julebord med jobben hadde vi pakkelek...keg fikk to julekuler i hvitt og sølv...uknuselige:) oh lykke:)
Hehe, har tenkt såpass langt at jeg har endel plastkuler som skal henge nederst på treet ;) de gamle arvede kulene går høyest opp! Er også innstilt på at noen vil gå tapt etterhvert, men håper vi kommer unna de største tragediene med litt plastikk i bånn :D

Her er det slik at ikke alt kommer på treet disse første årene. Er mer redd for glassbitene i små barnehender enn tapet av kuler. Så jeg tenker at de 2-3 første årene, blir det mest uknuselig...til jeg ser at ikke treet veltes, blir klatret i e.l.;)

Back
Topp