ble bare litt nysgjerrig her. Noen velger å ha kun en eller to farge på julekulene på treet f.eks rødt, rødt og sølv, lilla og sølv, sølv etc. Jos meg er der full kræsj av alt:kr liker det sånn. Vil ikke ha to kuler med samme farge ved siden av hverandre. Vil ha mange ulike kuler, med ulikt motiv og ulik farge. Er rett og slett motstander av designpymtet tre. Blir nesten dårlig når jeg hører om barn som ikke får være med å pynte treet fordi mor skal ha det helt riktig eller at barna får være med, men så flytter de voksne alle kulene etterpå. Synes det er sjarmerende med rydelige spor på treet etter hvor barna har pyntet jeg
hjelper litt til umderveis og veileder om at nå ble det litt for tungt på den grenen, prøv å flytte litt på den, sp faller den ikke av etc. Men mye pynt enkelte plasser nederst på treet gjør meg bare glad.
Hvordan er det med dere? Design og orden på treet, eller full kræsj som hos meg (i positiv forstand) ?
Hvordan er det med dere? Design og orden på treet, eller full kræsj som hos meg (i positiv forstand) ?