Fått det min og. Sier han ikke skal drikke det. Men wips er det glidd ut.
Da må du minne han på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått det min og. Sier han ikke skal drikke det. Men wips er det glidd ut.
Det blir litt travelt klokka halv 4 på natta når du vil sove. Så kravler vi opp i senga da og jeg legger meg til rette. Går et halvt minutt så hører jeg klynkinga hans igjen "vil du ikke spoone med meg engang?"Hahaha, morro!!
Ja er ikke alltid like lett å bli kvitt demSamme her.! Men det tok tid før jeg ble kvitt han, skummel fyr
Hvis de går inn for å ta over tror jeg ikke jeg gidder å stresse med det. Da får jeg bare ramle ned
De kan jo bare prøve. I WILL NOT BE DEFEATED!Ta over topp 10 tror jeg. Var 6stk innenfor topp 14 tidligere i dag
HahahaDet blir litt travelt klokka halv 4 på natta når du vil sove. Så kravler vi opp i senga da og jeg legger meg til rette. Går et halvt minutt så hører jeg klynkinga hans igjen "vil du ikke spoone med meg engang?"![]()
aboslutt ikke, han kjørte 50 mil for å kjøre opp og ned i gata foran leiligheten min...Ja er ikke alltid like lett å bli kvitt dem
Er ikke så lett det altsåHaha, da er det på tide å legge seg kanskje![]()
HahaDe kan jo bare prøve. I WILL NOT BE DEFEATED!
Samme her. Skal nyte jula jegHvis de går inn for å ta over tror jeg ikke jeg gidder å stresse med det. Da får jeg bare ramle ned
Oj, så ille ja?:/aboslutt ikke, han kjørte 50 mil for å kjøre opp og ned i gata foran leiligheten min...
De kan jo bare prøve. I WILL NOT BE DEFEATED!
Hahaha
Min liker ikke spoone :/
Det skal jeg ogSamme her. Skal nyte jula jeg![]()
Men jeg gjør!!Ikke min heller...
Gleder megDet skal jeg og![]()