Her er det gubben som får det som regel. Men har konkludert med at det er matforgiftning og at han ikke tåler det noe særlig. Sist gang svimte han av 3 ganger... Grusomt!Her er det svært selden noen av oss har det takk og lov for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det gubben som får det som regel. Men har konkludert med at det er matforgiftning og at han ikke tåler det noe særlig. Sist gang svimte han av 3 ganger... Grusomt!Her er det svært selden noen av oss har det takk og lov for det
Familefilmer er fine greier
Hos meg var den værre i gãrIdag har appen vært værre enn noengang! Bare her eller?
Det er så lenge siden jeg har spist.Den var goooood![]()
Ja koseligFamilefilmer er fine greier
Lyst på noe jeg nå etter all denne pratingen om mat og kaker![]()
Ja, jeg er dårlig på sånt. Var helt ødelagt etterpå. Nyrene mine var sååå vonde!Da er du heldig. Får håpe det fortsetter slik ja![]()
Supert! Det blir braIts a date!![]()
Må jo være noe kulinarisk greie...Pepperkake med blåmuggost? Whaaaaaaaaaaaaaaat
Idag har appen vært værre enn noengang! Bare her eller?
Så flink du er![]()
Ja jeg vetDen er på netflix
Er vel for langt nord jegabsolutt ikke på det verste herfaktisk bittelitt bedre
Får håpe jeg går ned det du går oppHehe takk. Opp 2.6 kg. Blir spennende å se på neste veiing![]()
helt sikkertMå jo være noe kulinarisk greie...
yes det er detJa koselig![]()
Jeg holder på å se frustrerte fruer på nyttEr på sesong 3 nå![]()
Ikke noe kjektJa, jeg er dårlig på sånt. Var helt ødelagt etterpå. Nyrene mine var sååå vonde!
Blir koselig når lillemageboer blir større daVeldig fine. Mannen er ikke like mye på dem, men noe ser han![]()
Da må du lageDet er så lenge siden jeg har spist.
Det er santDen er ikke så værst. Men syns de er litt treg med sesonger og sånt.
Samme her:iJeg og, men vet ikke hva![]()