Dette er det jeg mener er bra for barn. Så kan andre mene noe annet.Stiller meg litt undrende til det med tilknyttningsomsorg, og at du ikke anbefaler noen å dra fra ungene sine når de er så små....??
Nå har jeg søsken med barn, og jeg har ørten venninner, og venner av venner, men barn fra baby stadiet og opp til ungdom.. Disse barna har i alle år vært sendt på overnatting hos familie (besteforeldre/tanter/onkler/oldeforeldre) og venninner har hatt andres venninners barn på overnatting i alle aldre. Og de lever da i beste vellgående, uten tilknyttningsproblemer... Og i dette tilfelle her skal barnet være hjemme hos pappaen. Er det slik at du mener at kun vi mødre er gode nok til å ha alene ansvar for egne barn?
Ikke meningen å virke sur e.l
Men kjenner jeg blir litt oppgitt over slike kommentarer, for virker som det er litt for mange hønemødre der ute som helst vil ha barna hengende i puppen til de er 5 år, og deretter skal de henge i føttene på moren til de er 10... Og deretter klager mødrene på at barna er mammadalter?? (Satt litt på spissen![]()
Trygge rammer osv, er jeg helt enig i. Men ingen klarer å overbevise meg om at et barn tar skade av at foreldrene benytter seg av barnevakter som er kjent med barnet.
Er også ei her inne som jobber offshore på båt i 4 uker i strekk, og sier at det går kjempe bra med barnet og pappaen hjemmeog snart skal jeg reise offshore selv i 2 uker i strekk, og barnet hjemme hos pappaen. Tror ikke hun får et dårlige grunnlag i livet av den grunn
![]()
Virker som det ikke er helt aksept for å faktisk være opptatt av tilknytningsomsorg spør du meg. Det er flere som mener det er greit å drs fra ungene sine. Så her er jeg tydeligvis i mindretall.