Var det jeg trodde jaHahahaEr magiske, så når dikka nemner oss so kjem me
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg trodde jaHahahaEr magiske, så når dikka nemner oss so kjem me
![]()
![]()
Tror dere har en innebygd radar jeg, hver gang vi sier noe o mfeb 14 så kommer en av dere ut
Men kjipt det henger hos dere også
Mhm tror de har det altså.Haha
De har øyne over alt![]()
HahahaTror dere har en innebygd radar jeg, hver gang vi sier noe o mfeb 14 så kommer en av dere ut
Men kjipt det henger hos dere også
Er det dere gjør ja!Hahahamå jo følge med på konkurrentene
![]()
Nei, henger visstnok både på pc og app, så da stiller alle likt.Er nok likt overalt, så det er hvertfall ingen som får fordeler i konkuransen.
Er nok likt overalt, så det er hvertfall ingen som får fordeler i konkuransen.
Neida, var tilfeldig at jeg så det, bruker sjekke innom denne tråden når det dør ut inne hos ossEr det dere gjør ja!
Var det ikke? Her ute var det ange berørte hvertfall, eg har hatt det sånn i 3 dager, vet om flere ogsåJa, men i går var det ikkje alle som var berørte. Eller i forrigårs. Det skreiv jo Tamara og..
Ja, men i går var det ikkje alle som var berørte. Eller i forrigårs. Det skreiv jo Tamara og..
Skulle til å skrive det ja, regner med det var derforNeida, var tilfeldig at jeg så det, bruker sjekke innom denne tråden når det dør ut inne hos oss![]()
Samme her.Syns jeg er det hele tiden jeg!
Merkelig nok skal folk drive å sove på netteneSkulle til å skrive det ja, regner med det var derfor![]()
Var det ikke? Her ute var det ange berørte hvertfall, eg har hatt det sånn i 3 dager, vet om flere også
Syns jeg er det hele tiden jeg!
Skjønner ikke vitsen med detMerkelig nok skal folk drive å sove på nettene![]()
![]()
Ja, har vore i tre dagar. Mer nokon inne hjå oss som ikkje vart berørt før i går.
Eg skreiv til tekniske om problemet og fekk da svar frå Tamara at hjå ho var alt som det skulle.
Har hatt det i 3 dager her..Var det ikke? Her ute var det ange berørte hvertfall, eg har hatt det sånn i 3 dager, vet om flere også
Nei, det var jo forrige lørdag det..Merkelig? Er jo ikke lenge siden vi/noen av oss ikke fikk komme inn på bv heller?
Værste jeg har hørtMerkelig nok skal folk drive å sove på nettene![]()
![]()
Nei, det er jo bare kjedelig!Skjønner ikke vitsen med det
Driver ikke med slikt viVærste jeg har hørt![]()