Hadde vært diggere om der var basseng eller boblebad, men jeg skal absolutt ikke klageHotellovernatting er digg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært diggere om der var basseng eller boblebad, men jeg skal absolutt ikke klageHotellovernatting er digg
Matgaver til de som har altEr mamma og pappa som er de vanskeligste. Resten var lett. De har jo aaaalt
hehe , du altså.Hadde vært diggere om der var basseng eller boblebad, men jeg skal absolutt ikke klageEr et koselig fjordhotell.
Veldig fine rom og koselig atmosfæreDer er det koselig
En 14-15 ganger minst, og flere morgener på flere av tureneI år har jeg ikke det , bare 5 ganger tror jeg.Var mye mer i fjor..
Jeg ELSKER å bade!hehe , du altså.
Basseng dit jeg skal.
Det erdetVeldig fine rom og koselig atmosfære![]()
jeg har også flere morninger på de turene.En 14-15 ganger minst, og flere morgener på flere av turene
Da skal du ikke langtStorfjord Hotell![]()
Mye reising i jobb jajeg har også flere morninger på de turene.
Men hoi det var mye på deg
Det er vel forskjellen, reiser aldri i jobb jeg.Mye reising i jobb ja
Er kurs, møter, konferanser ol. Sist var vel i slutten av okt. Glad jeg er ferdig for en stund. Begynte å bli slitsomtDet er vel forskjellen, reiser aldri i jobb jeg.
HeheheDa skal du ikke langtmen det er FLOTT
du forlater jo ikke kommunen engang
![]()
Det vil jeg tro ja..Er kurs, møter, konferanser ol. Sist var vel i slutten av okt. Glad jeg er ferdig for en stund. Begynte å bli slitsomt
Må jo ikke dra så langt alltidHeheheNei, det er ikke lange veien akkurat
![]()
Tørr ikke tenke på hvor jeg ligger når jeg kommer hjem søndagNoen som skravler mye ser jeg på listen i dag.
Jeg hadde noen flere innlegg enn Frøet før i dag, nå har hun 200 mer![]()
Absolutt ikkeMå jo ikke dra så langt alltid
Jeg har unnet ut at det er 5.plassen som vinner denne gangen, så jeg har tenkt å ligge der jeg.Tørr ikke tenke på hvor jeg ligger når jeg kommer hjem søndag![]()
Absolutt ikke![]()