Det er det innimellom.Synes det er tregt enda jeg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det innimellom.Synes det er tregt enda jeg....
Skulle ikke sagt no..Her går det bra en liten stund, også blir det fryktelig tregt. Holder på slik hele tiden
Vokser jo ut igjen sier deBle altfor kort![]()
Mhm, gleder meg til å overraske poden med leos lekeland tur i morgenSå deilig![]()
Det ble plutselig tregt?Skulle ikke sagt no..
Det har de nokJa, regner med de har fått beskjed![]()
Åh herregud. Sånt kan liksom ikke rettes opp heller.Ja, hun klipte så fort at jeg ikke rakk å si ifra
Hun var mest opptatt av å skravle om slekta si....![]()
Enkelte av dem gjør ikke detSyns egentlig ikke de fortjener all den hjelpa...![]()
Jeg måtte bare gi opp tidligereDet er det innimellom.
Hadde babybjørn sist. Tror vi kasta denKan du prøve en plass da?
det ble detDet ble plutselig tregt?
Han blir sikkert gladMhm, gleder meg til å overraske poden med leos lekeland tur i morgen
Da blir han vel overrasketMhm, gleder meg til å overraske poden med leos lekeland tur i morgen
Tettinntil vet jeg har sånne kurs rundtomkring, hvor man kan prøve forskjellige .Hadde babybjørn sist. Tror vi kasta den
Får nette litt å se![]()
Blir vel fikset snart forhåpentligvisdet ble det
Det blir han nok, har spurt flere gnger om vi kan dra,)Da blir han vel overrasketdet blir kos.
Åååå. Har ikke hørt om det.Tettinntil vet jeg har sånne kurs rundtomkring, hvor man kan prøve forskjellige .
Det blir det nokBlir vel fikset snart forhåpentligvis
Ååå så morsomt det blir for han daDet blir han nok, har spurt flere gnger om vi kan dra,)
Google det.Åååå. Har ikke hørt om det.