Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Lønnslipp mottatt pā mail. Dvs lønna ikke er langt unna. Desemberlønn <3 + overtid utbet. Blir bra jul ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj...trøtt???Huff, i dag sliter jeg på jobb. zzzzzzzzzzzz
Hjelp, da hadde jeg blitt stressetNå ligger jeg jo godt an da. Ofte har jeg ikke startet engang når jeg kommer til siste ukahehe
Hurra for lønnLønnslipp mottatt pā mail. Dvs lønna ikke er langt unna. Desemberlønn <3 + overtid utbet. Blir bra jul ja![]()
Sykt trøttÆsj...trøtt???
Var blakk så det passet godt den kom en dag før tidaHurra for lønn
Venter på min også![]()
Jeg ogsåHurra for lønn
Venter på min også![]()
Er du så trøtt?Huff, i dag sliter jeg på jobb. zzzzzzzzzzzz
Jag ga oppJepp, har gitt opp jeg...
Har ikke tålmodighet til dette!
Nei, det er helt sinnsyktEr jo ikke så rart når man bruker 5 minutter på å få skrevet et innlegg?!?!![]()
Jeg ga opp og sovnet på sofaenJa jeg ga opp og heller ryddet huset![]()
Blir sjokkert hver gang jeg ser påTragisk! Skjønner ikke at de får det til!
Så flott at du fikk ordnet søknadGrunnet mitt fravær i dag gidder jeg ikke lese meg opp på alle sidene dere har skravla
Alt bra med dere damer i dag?
Her har jeg fått shoppet litt julegaver og fått fikset søknaden til svangerskapspenger så nå har jeg tenkt til å ruge litt i fred med gooood samvittighet![]()
Det er detEr det like tregt i dag og?
Titt titt tilbakeTitt titt![]()
Så dumt klippen ikke ble så bra :/Fargen ble fin, men ikke fornøyd med klippengår seg vel til da...
Deilig å slippe å stå i kø på senter!!
Ferdig med julegavene da??![]()
Jeg takler ikke masse folk på senteret. Holder meg unna i desemberSer sikkert veldig bra ut
Hater masse folk på senteret. Fort imn og fort ut vil jeg
Ikke helt ferdig, men nå er det bare et par ting igjen som jeg tenker jeg fikser til uka.
Ble litt frem og tilbake her og der i dag pga det arket jeg skulle levere på nav, men utrolig glad jordmor hadde tid til meg![]()
Lønn er alltid gøyLønnslipp mottatt pā mail. Dvs lønna ikke er langt unna. Desemberlønn <3 + overtid utbet. Blir bra jul ja![]()