Skravletråd :)

Grunnet mitt fravær i dag gidder jeg ikke lese meg opp på alle sidene dere har skravla :p

Alt bra med dere damer i dag?

Her har jeg fått shoppet litt julegaver og fått fikset søknaden til svangerskapspenger så nå har jeg tenkt til å ruge litt i fred med gooood samvittighet :D
Alle sidene? Har jo ikke vært noe skravvel her idag :) mulig de skravla 10 sider imårra, men ikke mye mer enn det nei. Vært stilt her.

Grunnet mitt fravær i dag gidder jeg ikke lese meg opp på alle sidene dere har skravla :p

Alt bra med dere damer i dag?

Her har jeg fått shoppet litt julegaver og fått fikset søknaden til svangerskapspenger så nå har jeg tenkt til å ruge litt i fred med gooood samvittighet :D

Er jo bare å hoppe rett inn? :p

Så flink du har vært idag:D
Har vært på shopping selv, og hos frisør!

Takk det samme :)
Ble du fin på håret da?

Var heldigvis ikke så mange på senteret, så jeg slapp å få helt noia :p haha

Skulle stå du;)
Er godt det innimellom
Skulle pakket inn litt gaver begynt med middag. Men har ei som ikke vil logge i vogga :)
Skulle hatt bæretøy ja.

Alle sidene? Har jo ikke vært noe skravvel her idag :) mulig de skravla 10 sider imårra, men ikke mye mer enn det nei. Vært stilt her.

Var 400 innlegg siden sist jeg var innom, så det gadd jeg ikke :p

Takk det samme :)
Ble du fin på håret da?

Var heldigvis ikke så mange på senteret, så jeg slapp å få helt noia :p haha
Fargen ble fin, men ikke fornøyd med klippen:oops: går seg vel til da...
Deilig å slippe å stå i kø på senter!!
Ferdig med julegavene da??:)

Fargen ble fin, men ikke fornøyd med klippen:oops: går seg vel til da...
Deilig å slippe å stå i kø på senter!!
Ferdig med julegavene da??:)

Ser sikkert veldig bra ut ;)

Hater masse folk på senteret. Fort imn og fort ut vil jeg :)

Ikke helt ferdig, men nå er det bare et par ting igjen som jeg tenker jeg fikser til uka.
Ble litt frem og tilbake her og der i dag pga det arket jeg skulle levere på nav, men utrolig glad jordmor hadde tid til meg :D

Ser sikkert veldig bra ut ;)

Hater masse folk på senteret. Fort imn og fort ut vil jeg :)

Ikke helt ferdig, men nå er det bare et par ting igjen som jeg tenker jeg fikser til uka.
Ble litt frem og tilbake her og der i dag pga det arket jeg skulle levere på nav, men utrolig glad jordmor hadde tid til meg :D
Jeg planlegger også å bli ferdig neste uke:p at jeg aldri klarer å være tidlig ferdig!!! Bahh....
Så flott du fikk komme til jordmor:D

Jeg planlegger også å bli ferdig neste uke:p at jeg aldri klarer å være tidlig ferdig!!! Bahh....
Så flott du fikk komme til jordmor:D

Nå ligger jeg jo godt an da. Ofte har jeg ikke startet engang når jeg kommer til siste uka :o hehe

Back
Topp