Skravletråd

har alt fulgt guttene til bussholdeplassen. i hagel og pøsregn. Nå sover vesla og jeg slapper av etter en hektisk morgen og en dårlig natt.

Da er vidunderet i hus! Gøy med ny vogn altså. Tok mindre plass i gangen enn jeg trodde også. Kommer til å ha den inne nå, så lei av bære inn ungen for å så demontere vogna og bære inn sittedelen og sette understellet inn i boden.
Dette er mye enklere!
Håper jeg blir fornøyd denne gangen, tror det:)

Vedlegg

• 1418237023819.jpg
    1418237023819.jpg
    83,8 KB · Visninger: 15
  • 1418237034217.jpg
    1418237034217.jpg
    50,7 KB · Visninger: 15
Det må være en god følelse, nå man føler at man har funnet den rette vogna!

Alltid gøy med noe nytt :)

Ja, fader altså. Det ble jo til at vi ikke kjøpte en ny vogn da jeg var gravid, siden vi arvet en. Og det førte jo til at jeg kjøpte en ny på ren impuls bare fordi jeg var drittlei. Men det var jo ikke den vogna jeg skulle ha.
Trodde aldri vogn kom til å bli så viktig.
Alt det andre utstyret er det ikke så nøye med, men vogna bruker man jo hele tiden!
Jeg skal anbefale alle gravide jeg møter å investere i vogn fra nå av.

Juletapas på jobb i helga. Noen som har noen spreke tips til hva jeg kan ta med - som er enkelt og raskt å tilberede? Poteter av en art er oppe til vurdering..

Synes foccacia er greit..lager seg liksom selv og er alltid populært.

Eller pai..eller daddler surra i bacon.
Eller tomatsalat (cherrytomater, vårløk, mozzerella (småkuler), fersk basilikum og balsamico.

Synes foccacia er greit..lager seg liksom selv og er alltid populært.

Eller pai..eller daddler surra i bacon.
Eller tomatsalat (cherrytomater, vårløk, mozzerella (småkuler), fersk basilikum og balsamico.
Vet om en som skulle bake foccaccia. Dadler surra i bacon smakte jeg for første gang på en juletapas i november. Det var ganske godt det! Kanskje jeg skal prøve meg på det? :)

Bruschetta toppa med tomater, fersk mozarella, basilikum pesto
Eller Toast toppa med brie, honningglasserte fiken og spekeskinke
Eller tortilla lefser med masse godt fyll, kutta i søte småbiter
Litt sulten kjenner jeg :P

Slitsom togtur idag! Toget sto i 70 minutter, godt vi satt i familievogn så Anna kunne få ut litt energi. Hadde vært et mareritt hvis jeg skulle hatt henne på fanget hele tiden.

Har fått vært på shopping ikveld da, alene uten barn. Helt herlig!
Men fy, så mye folk!

Vi var på Kanskje kommer kongen idag, det er kafeen på Paulus sykehjem. Veldig barnevennlig, anbefales:) Ligger i Sannergata 1, toppen av Løkka.

Gjett om jeg koser meg! I dag skal jeg møte hele 5 venninner! To av de er høygravide, og tre av de har jeg ikke sett på kjempelenge. Det gleder jeg med til:)

Må få kjøpt seler til tripp trapp stolen, hun skal klatre opp på bordet hele tiden! Jeg holder på å bli sprø, for hver skje hun spiser må jeg sette henne ned igjen. Måltidene er et mareritt, for hun blir så sinna når hun ikke får klatre på bordet.

Da har jeg kjøpt seler til tripp trapp stolen, det var ikke populært. Hun klikka i vinkel da hun ikke fikk til å klatre ut.
Få håper hun vender seg til det.

Føler litt på julestresset nå. Plutselig var det så kort tid igjen! Må planlegge litt så jeg får gjort alt jeg skal.

Da har jeg kjøpt seler til tripp trapp stolen, det var ikke populært. Hun klikka i vinkel da hun ikke fikk til å klatre ut.
Få håper hun vender seg til det.

Føler litt på julestresset nå. Plutselig var det så kort tid igjen! Må planlegge litt så jeg får gjort alt jeg skal.

Her klikka hun også totalt når vi bandt henne i ikeastolen for første gang. Nå har hun alt skjønt at om hun ikke klatrer eller tuller, binder vi ikke. Tok kun 1 uke :-)

Vi har brukt selene siden han bynte å bruke stolen så han bryr seg ikke. Men er nå i det siste han har bynt å klatre og prøve å stå i stolen så nå er de høyst nødvendig om han ikke skal falle ut;)

Angrer litt på at jeg ikke hadde seler fra starten av. Det blir neste unge:)

Back
Topp