Håper det fikses snart..Ikke jeg heller ronja.. Null tålmodighet der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det fikses snart..Ikke jeg heller ronja.. Null tålmodighet der
Haha...har vært innom tanken å kaste telefon ut vinduKjenner jeg får litt lyst å kaste dataen i gulvet.. Er jo ikke dens feil![]()
Shopping er gøyBlir bra det,litt shopping også. Må bruke opp gavekortet![]()
Hehe...jeg synes det er utrolig deilig ihvertfall1 år siden jeg var på frisøren. Kanskje på tide da? Fikk lyst å dra når jeg så postene her oppe
Siden vi har prøvd så lenge, så regner jeg med at når jeg har nådd vektkravet til gyn så er det mulig at det blir en mulighet og da er det greit å ha penger klartIkke dumt å spare penger til slikt da
Veldig fornuftig!
Enkelte ganger frister det veldigHaha...har vært innom tanken å kaste telefon ut vindu![]()
God morgenGod morgen alle forresten![]()
Over 1 år siden sist jeg var også1 år siden jeg var på frisøren. Kanskje på tide da? Fikk lyst å dra når jeg så postene her oppe
God morgenGod morgenfikk sove før midnatt igår
men var ikke klar for å stå opp kl halv sju
nå er mann og barn ute av huset så da er jeg lagt meg litt igjen
tror jeg har sovedøgn
![]()
God morgenSå bra at du fikk sove
![]()
Off.. håper det ikke er trJamen er mye småvåken på natta så sikkert derfor jeg aldri føler meg uthvilt
idag har jeg skikkelig menssmerter, noe jeg bruker å få 3-4 dager før tr kommer :/
Nei! Det er hun ikke!!!Hun er ikke velkommen![]()
HurraIdag kommer testenehele 15 stk
![]()
HurraJeg vil bestille flere, men mannen sier nei
![]()
Denne gangen ville an det men rekker ikke i dag, å siden det er nattåpent og mye rabatter så tar jeg det..Så vil han ikke dra å handle selv?![]()