Kjenner jeg får litt lyst å kaste dataen i gulvet.. Er jo ikke dens feilJeg ogsåmåtte gi opp til slutt.. eier ikke tålmodighet når det gjelder slike ting
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg får litt lyst å kaste dataen i gulvet.. Er jo ikke dens feilJeg ogsåmåtte gi opp til slutt.. eier ikke tålmodighet når det gjelder slike ting
![]()
Det er ikke lurtKjenner jeg får litt lyst å kaste dataen i gulvet.. Er jo ikke dens feil![]()
Gjenstår å seMulig det![]()
Derfor jeg skrev "får litt lyst å kaste den" i stedet for "kaster den"Det er ikke lurt
Blir spennendeGjenstår å se
Cafetur og jobbRydde og vaske litt
Der da?
Lurt. Naboen kaster sin iveggen..Derfor jeg skrev "får litt lyst å kaste den" i stedet for "kaster den"![]()
Det høres kjekt utCafetur og jobb
Det høres kjekt utCafetur og jobb
Blir spennende
Jeg klarer heldigvis å beherske meg.. Sure penger det derLurt. Naboen kaster sin iveggen..
Hvor har du gavekort da?Blir bra det,litt shopping også. Må bruke opp gavekortet![]()
kan brukes på cubus,carlings,dressmann,bikbok ++Hvor har du gavekort da?
Det høres bra utkan brukes på cubus,carlings,dressmann,bikbok ++
Hvertfall når det gjøres endelJeg klarer heldigvis å beherske meg.. Sure penger det der
Blir bare klær til mann og barn,er mannen sittDet høres bra utBlir det julegaver eller til deg selv du tenker da?
Så vil han ikke dra å handle selv?Blir bare klær til mann og barn,er mannen sitt![]()
Og langdag på jobb til kl 17. BaaahSå kjedelig
Ikke dumt å spare penger til slikt daDet har jeg ikke råd til for tiden. Stramt budsjett og alle penger til overs går til sparing for framtidig baby, eventuelt prøverørsforsøk eller lignende![]()