Det var dårlig gjort...Min mann er kald enkelte ganger, idag når testen var negativ så sa han "oki" og mer snakk var det ikke før jeg tok meg en røyk i kveld, da ble han sur for jeg hadde jo baby i magen så måtte stumpe den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var dårlig gjort...Min mann er kald enkelte ganger, idag når testen var negativ så sa han "oki" og mer snakk var det ikke før jeg tok meg en røyk i kveld, da ble han sur for jeg hadde jo baby i magen så måtte stumpe den.
God nattDa køyer jeg. Natta![]()
Hvilken film da?Må ha vært detMen da får jeg hvertfall viljen min og får sett skrekkfilm da
![]()
Mannen har kjøpt is til meg så spørs om det blir is og film her![]()
Forstår jeg godt. Gikk rimelig tregtSå heldig du er da
Ga opp forumet litt her en stund jeg![]()
Bare bramed deg?
Tenkte å prøve en som heter "Oculus"Hvilken film da?
Forstår jeg godt. Gikk rimelig tregtSå heldig du er da
Kjedlig :/
Jeg er syyyykt plaget med halsbrann i kveld![]()
Idag har det jo vært rolig. Og iallefall nå![]()
Samme her. Tregt uansett om jeg bruker på nettet her eller mobildataBV er treeeeegt, ikke nettet hjemme![]()
Det er jo helt håpløst!Så heldig du er da
Haha! Gruer meg faktisk til å se hvordan se kommer til å se utmen nå fikk jeg ikke melk sist da...
Høres ut som noe blekksprutgreierTenkte å prøve en som heter "Oculus"![]()
Tror ikke det skulle være noe sliktHøres ut som noe blekksprutgreier
Derfor jeg mente at Det ikke kunne være tregt pga all skravlingaMen det er jo fordi det ikke går an å komme inmhaha
Like greitTror ikke det skulle være noe slikt![]()
Det var visst det likevel, stod bare ikke det på netflix.. Æsj, da finner jeg noe annetTror ikke det skulle være noe slikt![]()