Gleder megKan fikse det når lilletupp kan legges bort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder megKan fikse det når lilletupp kan legges bort![]()
Det kommer til å bli helt råttGleder meg
Har du pynta og eller?Det kommer til å bli helt rått![]()
Har jo vært sykemeldt siste 3 mnd. Så har jo en dagssats allerede. Skulle i tro de hadde det de trengte...Håper å få en lønnsøke beskjed/brev neste uke. Det står vel "Din nye lønn er..." Får jeg det sender jeg det![]()
er de pynta?Det kommer til å bli helt rått![]()
Nei, ikke enda.er de pynta?
Det syns jegLurer på om jeg skal avspare på fredag jeg å ta med kengubarnet på lekeland..
Fint, da må jeg bare spørreDet syns jeg![]()
Lurer på om jeg skal avspare på fredag jeg å ta med kengubarnet på lekeland..
Satser på jeg fårHøres ut som en koselig plan![]()
Gidder ikke mer idagDet må du gjøre![]()
Det blir koseligFint, da må jeg bare spørre
Hadde jeg aldri gjort om jeg mistenkte graviditetEt og annet glass med vin ja. Så hun venninnen min mente jeg skulle ta meg 1-2 glass med vin for å ikke vekke mistanke.
La meg tidlig i går og vært opptatt på dagen i dag, plutselig har RonjaR rast forbisom dere har skravlet i dag da!noen mere enn andre ser jeg på topplisten
var noen forandringer der ja
![]()
Blir gaaaaal... Har så forferdelig stikking i puppene og de KLØR av alle ting :/
Håper dere ikke må være bestevenner hele svangerskapethvordan gikk det? nei, jeg har en dårlig dag. toalettet er min bestevenn![]()
Da blir det stress jaSTRESS.NO!! Sambo og mellomste kommer hjem nå, så er det å spise,dusje mellomste og kle på henne. Så skal vi møte på turn kl 17.