Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ingen elektriker ennå, lurer på nårhan kommer.
Når har han sagt han skal komme da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen elektriker ennå, lurer på nårhan kommer.
Kom han ikke igår? Hadde ikke du fått inn ny komfyr da?Ingen elektriker ennå, lurer på nårhan kommer.
Hvilke er favorittene da?Er ikke det jeg heller, men har da et par favoritter![]()
Det er da i det minste litt fiskKun fiskeboller og fiskegrateng![]()
Hvilke er favorittene da?![]()
Det klarer jeg ikke, grøsser bare ved lukten...Ja
Makrell er eneste rene fisken jeg spiserhehe
PåmorningenNår har han sagt han skal komme da?![]()
Han var innom i går for å se ,i dag skal han gjøre noe.Kom han ikke igår? Hadde ikke du fått inn ny komfyr da?
Det er da i det minste litt fisk
Overrasket over antallet som er kresen på fisk eller ikke spiser det i det hele tatt![]()
Havre er godtBlir som regel havre. Også frokostknekkebrød som snacks![]()
Det klarer jeg ikke, grøsser bare ved lukten...
Det tror jeg er den eneste fisken jeg ikke spiserJa
Makrell er eneste rene fisken jeg spiserhehe
Får håpe det da!Han var innom i går for å se ,i dag skal han gjøre noe.
Det tror jeg er den eneste fisken jeg ikke spiser
What? Blæ.. unnskyld meg, men den lukta takler jeg ikkeFant vel ut i går at det var fisken for de som ikke liker fiskhar hørt flere som spiser kun makrell, eller ikke makrell hvis de liker alt annet
![]()
Vanlig makrell spiser jeg , men ikke sånn på brødskivaFant vel ut i går at det var fisken for de som ikke liker fiskhar hørt flere som spiser kun makrell, eller ikke makrell hvis de liker alt annet
![]()
Mhm håper virkeligFår håpe det da!
Ja det var helt ekstremt. Fikk nesten ikke sove.. Å jeg var sikker på at Vesla skulle våkne. Men hun sov som en stein.Jeg vet...natten var ille![]()