Skravletråd :)

Tenker du meg eller har du quota feil?
Eg kjem iallefall til å gå sjukmeldt resten av svangerskapet. Har ikkje ein fysisk jobb, men sliter med hovudpine, kvalme, høgt bt osv. Frå veke 20 er eg uansett 100% sjukmeldt pga risikosvangerskap.

Men ser jo at spm ikke var dumt:p traff jo her, er visst sykemeldt du og.

Hvorfor risikosvskap?

Oh nooooo! Den er kip! Om fronten er knust kan du få bytta den på InfoCare. Dei har "små" butikkar/stands ein del plassar. Kan Google dei så finner du ut om dei har i nærheten av deg.
Takk! Det må eg sjekke ut! Heile fronten er nemlig knust...

• Liker
Reactions: EJ
Men ser jo at spm ikke var dumt:p traff jo her, er visst sykemeldt du og.

Hvorfor risikosvskap?

Haha, ja traff godt. Derfor svarte eg og :P
Er gravid med tvillingar :o Kjem i april/mai - håpar på mai ;) Også er det ikkje lenge sia fødsel så legen er litt bekymra for at det vil gå fort når det først byrja :P

Takk! Det må eg sjekke ut! Heile fronten er nemlig knust...

Den er kip! På 14 dagar klarte eg å knusa skjermen på iPhone og iPad! :o
Takk lov for InfoCare :)

Den er kip! På 14 dagar klarte eg å knusa skjermen på iPhone og iPad! :o
Takk lov for InfoCare :)
Oj såpass ja. Godt det fins fleire av oss:p kor mykje betalte du for iphonen?

Jess! Heile skjermen:(
Åneeei!

Hadde en 5'er i over ett år. Den gikk i asfalten, betongen, flisene ++ sikkert 100 ganga (ikke overdrivelse), mn ovelevde uten ei ripe. Skjønner ikke! Ene gangen ble det faktisk hakk i flisene på badet

Fikk 5s - etter under en mnd va skjermen knust etter 1 gang i bakken. Er det muuulig?! ;/

Haha, ja traff godt. Derfor svarte eg og :P
Er gravid med tvillingar :o Kjem i april/mai - håpar på mai ;) Også er det ikkje lenge sia fødsel så legen er litt bekymra for at det vil gå fort når det først byrja :P
Stemmer! Det visste jeg i grunn jo:p hehe

Du er så heldig som skal ha 2små <3

• Liker
Reactions: EJ
Åneeei!

Hadde en 5'er i over ett år. Den gikk i asfalten, betongen, flisene ++ sikkert 100 ganga (ikke overdrivelse), mn ovelevde uten ei ripe. Skjønner ikke! Ene gangen ble det faktisk hakk i flisene på badet

Fikk 5s - etter under en mnd va skjermen knust etter 1 gang i bakken. Er det muuulig?! ;/
Typisk. Eg hadde 4s ganske lenge. Og den datt også ein god del ned. Men 6 knuste på første forsøk. Hehe. Er jo tragisk, men kan vel ikkje gjere anna enn å le:p

Back
Topp