Her var det poden som ffikkBrukte det før jeg og, mem mannen fikk toastjern i gave for et par år siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det poden som ffikkBrukte det før jeg og, mem mannen fikk toastjern i gave for et par år siden![]()
Jeg er voksen nok!!Hmmmm. Kanskje du ikke er voksen nok enda bare?![]()
![]()
Spennende daElin ettellerannet. Tror hun egentlig er nordlenning.
Jeg skal i morgen![]()
Synes det er god plass i toastjernet også jegEr så mye bedre plass i et dobbelt vaffeljern synes jeg![]()
Er så mye bedre plass i et dobbelt vaffeljern synes jeg![]()
Prøvd noen med torsk og noen med sei (svigermor lager), men takler det bare ikke
Satser på detJa, er veldig kjedelig. Men vanligvis så søv ho ekstra godt dei gongane det tek lang tid. Så krysse fingrane for ingen oppvåkningar![]()
Hvilken da?det er julefilm på tv2 bliss![]()
Hvilken film er det i dag da?
Om jeg skal ha til mange så lager jeg selv av kyllingkjøttdeig, men om det bare er jeg og mannen som vil ha rask middag bruker vi ofte ren kyllingfiletLager du selv eller?
God start i alle fallgjør jeg også
Kanskje ikke du nei, men vi har![]()
Har bare smakt de hjemmelagdeAldri smakt hjemmelaget, men de har nok mer fiskesmak vil jeg tro ja. Spiste best price eller hva de heter sist. Kjøpt på rema. De smaker lite fisk![]()
Hva, har du ikkehar ikek vaffeljern eller toastjern jeg![]()
Lager du aldri vafler da?har ikek vaffeljern eller toastjern jeg![]()
Hvilken da?![]()
Ikke i det jeg hadde før hvertfall. Når du tok igjen lokket så tøt jo halve skiven ut av jernetSynes det er god plass i toastjernet også jeg![]()
hats off to christmasaldri sett den før.