Veldig enkelt. Grov skive, ketchup, salami, hvitost og krydderSå deiligkorleis lagar du det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig enkelt. Grov skive, ketchup, salami, hvitost og krydderSå deiligkorleis lagar du det?
Har lege på moa, og utenom det er jeg ekstremt fornøyd med henne. Hun henviste jo til gyn, er ikke hennes feil de ikke hjalp.Vil hun nok.
Gar du fastlege på skodje? For legen ville jo ikke hjelpe var det sånn? Bytt fastlege![]()
Mannen fikk sjekket seg for 1 år siden. Alt er bra derKom forresten på å tenke på dette gyn greiene. Dem burde jo sjekke dere begge, er jo ikke sikkert det er deg
Startet tidlig du daJeg har "juleferie" nå![]()
Var det ikke du som lagde twix selv? Er den lett å lage?
Må være bendelorm jeg har i magenDa skjønner jeg at du er mett![]()
To sistnevnte får du ikke meg til å spise heller. Æææsj
Noen som har detStartet tidlig du da![]()
Da var endelig ovnen ledig for ostesmørbrød![]()
Da håper jeg at du får sleppe raskt til på frisksenteretMannen fikk sjekket seg for 1 år siden. Alt er bra der![]()
Kjøttdeig blandet med tomatpure, krydder og hvitløkDet hadde vi og
Med kjørtsaus
Hva har dere til?
Ja ikke sant?det finnes grenser hva man skal spise![]()
Bruker bare vaffeljernet jegJepp, og veldig lettvint. Må vente til ovnen er ledig igjen da![]()
Syns du må sjekke opp
Klippfisk = nam
Lutrfisk og rakfisk = æsj![]()
Joda, det gjør detMen fiskekaker smaker jo ikke fisk engang![]()
Jeg lurer på å bytte, fra ålesund og hit. Men ikke hørt så mye positivt akkurat. Så tror jeg lar væreHar lege på moa, og utenom det er jeg ekstremt fornøyd med henne. Hun henviste jo til gyn, er ikke hennes feil de ikke hjalp.
Heller kyllingburgerDet hadde vi til middag forrige uke. Var godt![]()
Er han på jobb?Om jeg husker det
Kan godt hende jeg sover når han kommer hjem![]()
Da blir det tidelig test![]()