De er vel på badeland tenker jegGjett hvor gutta mine er nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er vel på badeland tenker jegGjett hvor gutta mine er nå?
Offa..stakkars lillePrikker og feber
Blemmer i munnen stakkar..
Det er de å de koser seg nok!De er vel på badeland tenker jeg![]()
Fortsatt vondt, men ikke like gale. Veldig oppblåst så kjenner ut som luftsmerter.Det var brahvordan er formen nå da?
Ja! Bare si ifra hvilken dag som passer. Her passer ca alle dager untatt mandag og fredag.Me får avtala ein dag![]()
Prikker og feber
Blemmer i munnen stakkar..
Det vil jeg tro. Kom elektriker i dag?Det er de å de koser seg nok!
Hva skal du shoppe?
Håper virkelig det er et symptom![]()
Whaat? Hvilken lege har du da? Du får sette hardt på!Har slitt med veeeldig dårlig form pga d-vitaminmangel, og så kom sv.skaps kvalmen
Men pga fysisk tungt arbeid så kan jeg nok få svangerskapspenger, mem legen er ikke alltid så samarbeidvilligneida, det er ikke noe problem å bære møbler på 100 kg når man er gravid
hihi
ja det gjorde hanDet vil jeg tro. Kom elektriker i dag?
Fortsatt vondt, men ikke like gale. Veldig oppblåst så kjenner ut som luftsmerter.
Hva får deg til å tro det![]()
Hva skal datteren få?noen bukser som ikke strammer på magensminke og julegave til datteren
![]()
bare glad i å bade, veldig bra i grunnNja si det. De virker litt småavhengigehehe
Det går veldig fort enkelte ganger jaVar borte en 1 time eller noe jeg også.. over 10 sider.. ser at folk er ferdig på jobb![]()
Trodde igrunn ikke no annetSjølvsagt!![]()
Håper på detfår håpe det går over snart da![]()
Det er planenHåper med deg. Tester du i morgen tidlig?![]()