Snø er braHåper heller på snø![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snø er braHåper heller på snø![]()
Spørs om de ikke skulle trykkes så flate da..Hihida har du jo fulgt oppskrifta da.
Er jo ikke noe vits om du ikke kommer med i finalen. Er jo ikke noe vits om du ikke vinner hellerKanskje eg må jobbe med høgdeskrekken då, på "Veien til 71grader nord". Og så er eg klar for finalen. For eg kjem jo sjølvsagt til finalen når eg først skal vere med i programmet....
Jeg tenkte jeg hadde til en baking og det kom til å gå strålende!!Så vær sånn daskulle tenkt på det før du var i butikken sist
![]()
Skal jo komme dit og beholde den![]()
Sant det! Men klart eg skal vinne!Er jo ikke noe vits om du ikke kommer med i finalen. Er jo ikke noe vits om du ikke vinner heller![]()
Man melder seg ikke på for å tapeEr jo ikke noe vits om du ikke kommer med i finalen. Er jo ikke noe vits om du ikke vinner heller![]()
Jeg bruker stort sett alltid margarinVar så mange her inne som sa at margarin gikk fintSkylder på dem
![]()
MEN der stod smør og jeg brukte margarin![]()
Skal ha noen bilder av storesøster til div og noen kalendere til besteforeldre og oldeforeldre, så jeg begynner å se enden. Ser ikke mørkt på det iallefallMange igjen nå da?
Aldri. Nokon gong.Man melder seg ikke på for å tape![]()
Eg likar ikkje smør, så brukar kun margarin. Til absolutt altJeg bruker stort sett alltid margarinog noen ganger det står smør så bruker jeg olje isteden. Aldri gått galt sā langt
![]()
Du kan komme og bake for megDa kan jeg ikke hjelpe deg dessverre![]()
Det spørs det ja....Spørs om de ikke skulle trykkes så flate da..
Var så mange her inne som sa at margarin gikk fintSkylder på dem
![]()
Den har jeg aldri testet. Men er nok samme oppleggetFirst price
Ja, melange.Siljegulli brukte jo det hun og???
Var ikke jeg som svarte det i alle fall. Bruker bare ekte smør her![]()
Da er det noe jeg gjør galtJeg bruker stort sett alltid margarinog noen ganger det står smør så bruker jeg olje isteden. Aldri gått galt sā langt
![]()