Mine er helt forferdelig nå. Ser ut som jeg kommer rett fra operasjonsstuaHihi...så hyggelig da
Skulle ønske jeg også kunne våkne opp med nye pupper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine er helt forferdelig nå. Ser ut som jeg kommer rett fra operasjonsstuaHihi...så hyggelig da
Skulle ønske jeg også kunne våkne opp med nye pupper![]()
Kos deg på jobb! Selv om det er den dumme vaktaSkal på jobb jeg også...kl 11![]()
Kommer meg aldri på topp10.11. Plass har "bare" 1000 innlegg, så vi ligger et stykke foran![]()
Og delta i julekalendere på facebookRealt med konkurranse da![]()
Jooooda, bare vent å se!Kommer meg aldri på topp10.
Tror jeg må på e nå eller noe.... Har liten b til vanlig liksom. Ser ikke utMåtte kjøpe meg nye i septgått opp fra A til C cup
![]()
Synd at det skal være forskjell der også..Sånn er det her også og er desverre redd hun kommer til å slutte for det blir for kjedelig for henne, hun er av de tøffevil helst holde på med ringene og bukk
å se guttene 12-15 år turne her er bare helt sinnsykt rått og skulle ønske jentene fikk være med om de ville
![]()
Har du noko tips til kalendere med fine premier?Og delta i julekalendere på facebook![]()
Heier på at du vinner vogna ❤ vet du trenger den og det er dyrt!Absolutt
Trenger vel absolutt alt på premielista, men vogn og veske er jo litt dyrt og da så hadde vært genialt å vinne en av de![]()
Hvor mange har du?Kommer meg aldri på topp10.
Hva slags?Og delta i julekalendere på facebook![]()
Oj, b til e? Det var stor vekst detTror jeg må på e nå eller noe.... Har liten b til vanlig liksom. Ser ikke ut![]()
Alt randomHva slags?
Husker ikke hva alle heter. Men lille-verden har en jeg har deltatt iHar du noko tips til kalendere med fine premier?![]()
Hei litt på meg og daHeier på at du vinner vogna ❤ vet du trenger den og det er dyrt!
Mye uflaks? :/Typisk for meg i grunn
Den skal eg sjekke utHusker ikke hva alle heter. Men lille-verden har en jeg har deltatt i![]()
Nå må du stå opp jaSkal man stå opp da? Må ivei å ta blodprøver og levere sykemeldingen min..
Gjør detDen skal eg sjekke ut![]()
Det er heilt santGjør det
Har ikke store forhåpninger om å vinne, men vinner iallefall ikke om jeg ikke deltarhehe