Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja uff, ikkje sei det ein gong. Det må eg og. Trur det er litt av kvart inni der som burde ha flytta utDet er det.spesielt når jeg må rydde kjøkkenskapa og![]()
Då er det på tide at dei kjem ja! Har ikkje bestilt mine eg, så trur ikkje dei kjem med det førsteBestilte for 6 dager siden
Positivt at du får nye då i alle fallNye julekort lages i dag, typisk min flaks at de ble borte i posten. Gaah nå ble jjeg sur.
Kan hende det blir litt vanskelig at de kommer ja.Då er det på tide at dei kjem ja! Har ikkje bestilt mine eg, så trur ikkje dei kjem med det første![]()
Det er det, men skulle gjerne hatt de ut for lenge siden.Positivt at du får nye då i alle fall![]()
Hehe ja.Kan hende det blir litt vanskelig at de kommer ja.
Mine er heldigvis rydda for ikke så lenge siden.Ja uff, ikkje sei det ein gong. Det må eg og. Trur det er litt av kvart inni der som burde ha flytta ut![]()
Du får be dei sende med ekspresspostDet er det, men skulle gjerne hatt de ut for lenge siden.
Om de skal sendes ut før jul 2014så bør du nok det ja.Hehe ja.
Spørs om eg må ta å lage nokre i dag. Begynne vel å bli på tide![]()
Om alt gikk bra så får jeg de i morgen eller onsdag sa hun, regner med de sender med exspress da ja..Du får be dei sende med ekspresspost![]()
Kanskje ta jul2015 i samme slengenOm de skal sendes ut før jul 2014så bør du nok det ja.
Det er braOm alt gikk bra så får jeg de i morgen eller onsdag sa hun, regner med de sender med exspress da ja..
For en uflaks!!Nye julekort lages i dag, typisk min flaks at de ble borte i posten. Gaah nå ble jjeg sur.
Ikke så dumt i grunnKanskje ta jul2015 i samme slengen![]()
a men jeg liker å få sendt de tidlig jeg daDet er brafristen for å sende ut er vel neste veke, så det burde jo holde?
![]()
Typisk for meg i grunnFor en uflaks!!![]()
Ser dena men jeg liker å få sendt de tidlig jeg da![]()
Det er det helt klartSer dener jo veldig koselig å få julekort tidlig også
![]()
Realt med konkurranse daPå jobb. Systemene nede. Jaja, bare å vente på itmannenhenge her så lenge da
app<3