Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaNei
Pynter dere juletre lille julaften?
Ja (pleier å ha ribbe og pinnekjøtt og noen ganger også kalkun) vet ikke hva vi skal spise hos svigers i år.Ja
Spiser du svineribbe på julaften?
NeiJa (pleier å ha ribbe og pinnekjøtt og noen ganger også kalkun) vet ikke hva vi skal spise hos svigers i år.
syntes du tiden går fort nå?
Nei, eneste som skjer her er at hvis jeg får lyst på noe så tenker jeg på det helt til jeg får det! som f.eks riskrem!!! som jeg ikke fikk i går!!!!!! eller vann her tidligereJa, spiller litt på mange forskjellige
Har du allerede fått "dilla" på noe?
Nei, men det blir vel når sambo kommer hjemNei, eneste som skjer her er at hvis jeg får lyst på noe så tenker jeg på det helt til jeg får det! som f.eks riskrem!!! som jeg ikke fikk i går!!!!!! eller vann her tidligere
har du huset fullt av julelys ute?
Nei (har rundt rekkverket på terrassen)Nei, men det blir vel når sambo kommer hjem
Har du juletre med lys ute?
JaNei (har rundt rekkverket på terrassen)
skal du på jobb i morgen tidlig?
NeiJa/nei. Har ikke vært vant med det fra oppveksten, men har begynt tradisjon med det selv. Men vi er ofte borte hos andre på nyttårsaften og da blir det mye forskjellig.
Sover du med lyset på?
Nei (men sov da du postet dette)Ja
Sover du?![]()
JaNei (men sov da du postet dette)
gleder du deg til juuuul?