Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Så 15000ca da siden marsJeg haaadde ett innlegg var det vel da jeg kom tilbake i slutten av mars...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så 15000ca da siden marsJeg haaadde ett innlegg var det vel da jeg kom tilbake i slutten av mars...
Sant nokMå jo ha noe å gjøre![]()
Bra vi får litt søvn da hvertfallSamme som her da
Mhm, altfor mye spør du meg. Skravlet nesten ikke i ferien)Så 15000ca da siden marset jo en del det da
![]()
Blitt vant til detEr du ikke helt gåen?![]()
Litt søvn er bedre enn ingentingBra vi får litt søvn da hvertfall![]()
Jeg sovner lett og sover lenge. Kan ikke forestille meg hvordan du har det!Lærer seg å leve med det. Men merker eg blir helt ødelagt de dagene det er mindre enn det..
Hørtes fint ut å ha det sånnJeg sovner lett og sover lenge. Kan ikke forestille meg hvordan du har det!
Heldig når jeg får 4 timerBare 4?![]()
I ferien min var jeg KVALM da var jeg her en del. Men kun på terminforum. Det var veldig altivt i startenMhm, altfor mye spør du meg. Skravlet nesten ikke i ferien)
Det er det! Noen få timer søvn, kosestund med mannen og en kald dusj gjør susen detLitt søvn er bedre enn ingenting
Ja klager ikkeHørtes fint ut å ha det sånn
Var borte nesten hele ferien jeg, lite ntt på hytta i tillegg til at vi fartet mye rundtI ferien min var jeg KVALM da var jeg her en del. Men kun på terminforum. Det var veldig altivt i starten
Bra noen har detShiiiitgodt sovehjerte jeg
![]()
Jeg skulle ønske jeg kunne strikke!!Alt muligm&m mente jeg kunne alt
![]()
Jeg klager ikkeJa klager ikke![]()
Fikk koble godt av du daVar borte nesten hele ferien jeg, lite ntt på hytta i tillegg til at vi fartet mye rundt
Mhm, altfor mye spør du meg. Skravlet nesten ikke i ferien)