Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje den bruker litt tidKom ikke hit, er stille her![]()
Duste posten!!Posten rotet den bort![]()
Var litt for mange innlegg her til at eg orka å lese gjennom. Men skjer det noko spennande her i kveld då?
Det trudde ikkje eg at eg heller turde. Men det er faktisk ikkje så illeTørr ikke å se på slikt jeg![]()
Nei :/ drikker litt cola nå og håper det hjelper på magenDet er jo ikke noe gøy
Får sovepiller som bare kan brukes i perioder siden de er så avhengighetsdannende, men de har begynt å miste effekten.Uff! Får du noko hjelp med det eller?
Taggar?Jeg tagger ang iPhone app![]()
God natt forresten. På tide å finne sengen nå jaDet er jo ikke noe gøy
Håper jeg ogsåNei :/ drikker litt cola nå og håper det hjelper på magen![]()
Plaget med søvnproblemer?:/Får sovepiller som bare kan brukes i perioder siden de er så avhengighetsdannende, men de har begynt å miste effekten.
Periodevis insomniaPlaget med søvnproblemer?:/
Ser deg nok her inne i morgen regner jeg medHåper jeg ogsåLegger meg nå. God natt
![]()
Fordi du har brukt dei ei stund? Kjedelig å ikkje sove då. Veit eg ikkje om eg hadde holdt ut...Får sovepiller som bare kan brukes i perioder siden de er så avhengighetsdannende, men de har begynt å miste effekten.
Ja, jeg har masse jeg burde sett meg opp på, vært lite tid nå med praksis og eksamen og i tillegg skal vedlikeholde en grei plassering på topp 100Det burde vel vere mulig å finne eit eller anna ja![]()
Må ikke være så fin på dethadde maskin blitt levert hjem til meg så hadde jeg sakt jatakk
![]()
Ja, mister effekt etter langtidsbruk desverre.Fordi du har brukt dei ei stund? Kjedelig å ikkje sove då. Veit eg ikkje om eg hadde holdt ut...