Det forstår jeg godtVar litt for mange innlegg her til at eg orka å lese gjennom. Men skjer det noko spennande her i kveld då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forstår jeg godtVar litt for mange innlegg her til at eg orka å lese gjennom. Men skjer det noko spennande her i kveld då?
Takk, innenfor topp 10. enn så lenge9. plass![]()
Jeg er på julebord. Eneste edru og begynner å bli trøtt og leiVar litt for mange innlegg her til at eg orka å lese gjennom. Men skjer det noko spennande her i kveld då?
Du er flinkTakk, innenfor topp 10. enn så lenge![]()
Tydeligvis! Hadde jeg FÅTT en vaskemaskin hadde jeg vært overlykkeligå sakt jatakk
![]()
Hørte rykter om så lang pause no ja. Og så er det jo veldig spennande i tillegg... Uff, hatar å vente på nye episoderEr det det?jaja, enda ikke fått sett de to siste episodene!
Er det noe kjekt i det hele tatt, eller bare kjeder du deg?Jeg er på julebord. Eneste edru og begynner å bli trøtt og lei
Det ser eg for meg er litt kjedelig. Men viss det er kjedelig og du er trøtt, kan du ikkje berre stikke då?Jeg er på julebord. Eneste edru og begynner å bli trøtt og lei
Ja,mdet gjorde jegFikk du det til å funke da?
I mitt også i det jeg posta detmen pyttsan
![]()
hahaEller tusen takk![]()
Eller tusen takk![]()
Eg har funne senga. Men har hatt mobilen på lading nokre timar, så måtte berre sjekke kva alle varslar varDet forstår jeg godtVurderer å finne senga ganske så snart
![]()
Å herregud, er sulten IGJEN. Spiste jo kl 21![]()
Ja, bruker jo å være pause på denne tiden..Hørte rykter om så lang pause no ja. Og så er det jo veldig spennande i tillegg... Uff, hatar å vente på nye episoder![]()
Men det er kjekt likevelDet er det![]()
Må være det mest skravlete terminforumet tror jeg![]()
Sant det. Men synd det var unødvendig lang julepauseJa, bruker jo å være pause på denne tiden..![]()