Vet han ikke du har mandelallergi??Det er godtog rabarbra. lagde med det i sommer
Mem godt uten noe og.
Sjefen pleier en sjelden gang å kjøpe med i lunsjen. ALLTID med mandelfylleller en eller annen annen kake med masse mandel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet han ikke du har mandelallergi??Det er godtog rabarbra. lagde med det i sommer
Mem godt uten noe og.
Sjefen pleier en sjelden gang å kjøpe med i lunsjen. ALLTID med mandelfylleller en eller annen annen kake med masse mandel...
Godt å høreVeldig![]()
Stemmer det. Sendt gubben på butikken nå, så da blir det kolakaker og sandnøtter imorgenTenkte ikke over det egentlig, men leste bakeplaner...?![]()
Jepp. Aldri si imot sjefen din eller vis at du er like god som henne liksom!Enig!! I alle dager![]()
Vet han ikke du har mandelallergi??
Ærlig talt. Hva i alle dager er det du har gjort som er så galt i hennes øyne da?Og hun fortalte meg at det var såååå viktig at alle ble bedt selv om jeg var i permisjon... Hun har ikke gratulert meg heller. Så ja, nå har hun sunket LAVT i mine øyne. Hun er over 40 år...
Godt å høre![]()
HihiJoda, var veldig god. Men var jo småkvalm fra før, og da hjalp det ikke![]()
Kremen er bestMå ha noe fyll daMasse vaniljekrem
![]()
Du kan sende litt hitBlir mer baking i morgen sidenvi hadde alt for mye pepperkakedeig og hvite kakemanndeig.![]()
Ååååå.... Lærer noe nytt hver dagNei, der er akkurat det samme.
Solskinnsbolle er noe annet![]()
Så kjedelig da!Jo det gjør han
Men glemmer det hver gang...
Stemmer det. Sendt gubben på butikken nå, så da blir det kolakaker og sandnøtter imorgen![]()
Det er den virkelig! Elsker vaniljekremKremen er best![]()
Og hun fortalte meg at det var såååå viktig at alle ble bedt selv om jeg var i permisjon... Hun har ikke gratulert meg heller. Så ja, nå har hun sunket LAVT i mine øyne. Hun er over 40 år...
Jepp! Vi får se hvor trivelig det blir når jeg skal tilbake...Og det er grunn til å ikke be deg? Du er da like fullt ansatt du!
Hihijaja, du måtte jo smake.
Åååå så koselig!Baker med barnhar 8 barn her idag
![]()