Takk for støtte igjen.
Jeg er redd han kommer til å gå til retten for å få 50/50. På møtet anbefalt mekler at hun bodde med meg fasst. Han ville ha et til møte og snakke med noen som kunne bekrefte om dette var for det beste for barnet. Jeg blir helt satt ut. Jeg har vært i kontakt med Nav og de sier jeg må endre adresse for å få økonomisk støtte.
Dersom jeg gjør det så mister barnet barnehageplass i den kommunene vi tilhører. Da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med jobben i og med at jeg jobber turnus og hun ikke har ny barnehageplass. Jeg må fortsatt betale på huslånet for vi får ikke avdragsfrihet. Behandlingstiden i følge Nav var på 2mndr. Det fører til at jeg ikke får råd til å få en plass å bo med det første. Synes det er hyggelig at jeg får bo hos familie. Men kjenner nå at jeg blir litt gal av denne situasjonen.
Vi bor tett innpå hverandre. Min mor skal hele tiden vite hva jeg gjør, hvor jeg skal , hvem jeg sender melding med osv. Hun er sikkert redd for jeg skal falle tilbake. Men alikevel dette stresser meg også, Hun respekterer ikke mitt syn på oppdragelse av mitt barn. Gir henne boller istedenfor skive, lar hun sitte å glo på tv hele dagen. Jeg har sagt at hun er for liten til å spise bolle og må få brødskive ikke all slags drittmat. Og Jeg lar hun se på tv litt på tv på morningen og kvelden og synes det er nok for et så lite barn. De respekter ikke dette, og mener jeg er hysterisk. Jeg synes det er viktig at hun kan få være ute litt av å til og prøver å stimulere henne på andre måter, som å lese bok eller pytte klosser i boks. Det er heldigvis bare midlertidig. Håper jeg får leilighet snart.