Amazon - frakt?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Kan noen forklare meg hvor jeg finner frakt kostnadene på ting på Amazon? Har laga bruker osv, men finner det ikke på appen, eller på browseren på telefon. Hjeeeelp?

Kan noen forklare meg hvor jeg finner frakt kostnadene på ting på Amazon? Har laga bruker osv, men finner det ikke på appen, eller på browseren på telefon. Hjeeeelp?
Det kommer jo an på varen. Velg varen, gå til handlevogna, gå til betaling så finner du det der.

I tilegg til frakt betaler du moms om du handler for over 200kr, vet ikke om 500kr regelen er innført enda.

Det kommer jo an på varen. Velg varen, gå til handlevogna, gå til betaling så finner du det der.

I tilegg til frakt betaler du moms om du handler for over 200kr, vet ikke om 500kr regelen er innført enda.
Var vel bare 300 grensen skulle bli?:o

350kr INKL frakt er den nye tollgrensen:o så det er ikke noe særlig forskjell fra før..

Okei, så jeg må faktisk gå helt til betaling ja.

Toll og moms veit jeg. Handler mye på ebay, men dem har jo ingen dukker..

350kr INKL frakt er den nye tollgrensen:o så det er ikke noe særlig forskjell fra før..

Nei veldig dårlig! (Uten at jeg er no interessert i å diskutere akkurat dette, i tilfelle noen skulle være uenig) :p

Ja kjempe..:( og 350 er inkl frakt. Så hvis frakten koster 100kr så kan en bare handle for 250kr:( utrolig tåpelig!
Heldigvis er det mange med fri frakt da :)

Back
Topp