Kan noen forklare meg hvor jeg finner frakt kostnadene på ting på Amazon? Har laga bruker osv, men finner det ikke på appen, eller på browseren på telefon. Hjeeeelp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer jo an på varen. Velg varen, gå til handlevogna, gå til betaling så finner du det der.Kan noen forklare meg hvor jeg finner frakt kostnadene på ting på Amazon? Har laga bruker osv, men finner det ikke på appen, eller på browseren på telefon. Hjeeeelp?
Var vel bare 300 grensen skulle bli?Det kommer jo an på varen. Velg varen, gå til handlevogna, gå til betaling så finner du det der.
I tilegg til frakt betaler du moms om du handler for over 200kr, vet ikke om 500kr regelen er innført enda.
Det kommer jo an på varen. Velg varen, gå til handlevogna, gå til betaling så finner du det der.
I tilegg til frakt betaler du moms om du handler for over 200kr, vet ikke om 500kr regelen er innført enda.
350kr INKL frakt er den nye tollgrensenså det er ikke noe særlig forskjell fra før..
Selvfølgelig helt enig med degNei veldig dårlig! (Uten at jeg er no interessert i å diskutere akkurat dette, i tilfelle noen skulle være uenig)![]()
Hørte det var 500,- jeg350kr INKL frakt er den nye tollgrensenså det er ikke noe særlig forskjell fra før..
Nei desvere .. Var snakk om det men det ble bare 350..Hørte det var 500,- jeg
Det var kjiptNei desvere .. Var snakk om det men det ble bare 350..
Ja kjempe..Det var kjipt![]()
Heldigvis er det mange med fri frakt daJa kjempe..og 350 er inkl frakt. Så hvis frakten koster 100kr så kan en bare handle for 250kr
utrolig tåpelig!
Ja det er det som er så deilig med utenlanske sider!Heldigvis er det mange med fri frakt da![]()
Kjøpt utrolig mye smykker og øredobber, og koster jo nesten ingentingJa det er det som er så deilig med utenlanske sider!![]()
Hvor har du handlet da?Kjøpt utrolig mye smykker og øredobber, og koster jo nesten ingenting![]()
Forskjellige selger, men meste fra KinaHvor har du handlet da?![]()
OkForskjellige selger, men meste fra Kina![]()
Veldig billigOkja billig der borte
![]()