Nei det er det ikkeEr det "lov" å gå inn å kommentere på alle terminforumene selv om man ikke hører til der da? Trodde ikke det jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er det ikkeEr det "lov" å gå inn å kommentere på alle terminforumene selv om man ikke hører til der da? Trodde ikke det jeg..
ÆSJ! Eg åt banan medan eg skravla her. Utan å kike på bananen. Den var råtten i midten... USJ!
Så alt var bare bra? WeeeeeIkke jeg heller. Men her ble det med en kebab på vei hjem fra UL for å feire lille bøllefrøet. Eller frosken som manne kalte den![]()
Er det "lov" å gå inn å kommentere på alle terminforumene selv om man ikke hører til der da? Trodde ikke det jeg..
Var det jeg trodde, altså blir det jo juks om man gjør det.Nei det er det ikke
På kvitost er det godt jorødbeter er ikke godt![]()
Eg gjer det ofte egDet er sånne leketråder man må delta i egentlig.
På kvitost er det godt jo![]()
Neeei.. men det blir noe annet enn terminforum synes jegskjønner jo at man ikke skal være der... men gjør jeg noe ulovling når jeg er inne på fs å svarer på tråder da?
Er det ikkje lov å snike litt?Nei det er det ikke
Salte kjeks?
Jeg elsker de trådeneEg gjer det ofte egFordi det er kjekt!
Har vore maaange innlegg som seier at det er juks i forhold til konkurranse om antall innlegg, men i mine auge er det like "gyldig" som ein skravletråd
![]()
liker ingen juice, ikke saft, vann med smak. kun litt brus, sjokomelk og vannsitronte.
Kommer opp igjen det og?Har prøvd det også...
Det tror jeg det blir jaVar det jeg trodde, altså blir det jo juks om man gjør det.
Liker dem du ogsåHar merka det![]()
![]()
Hehe ja vi er en utspekulert gjengDa blir det verreLuringer
![]()
Noen av de lekene er juks ja.Eg gjer det ofte egFordi det er kjekt!
Har vore maaange innlegg som seier at det er juks i forhold til konkurranse om antall innlegg, men i mine auge er det like "gyldig" som ein skravletråd
![]()