Det har den helt klart!Jeg og
Nå har den bare å bli der frem til Juli![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har den helt klart!Jeg og
Nå har den bare å bli der frem til Juli![]()
Hehe. Me har ikkje umiddelbare planar. Men skal aldri seie aldriJa!! Kom kom!!hadde vært såå kjekt å hatt dere her heller
![]()
HahaDenne, En liten lek, Forumleik, Nysgjerrige Nils, En lek.... Det er dei du har siste innlegg på akkurat no![]()
Takk, er jjo bare koselig
Nektar da. Er jo mange forskjellige typer da. En må du vel like?
Berre skravling om masse hemmelige ting?Hehe ja er ikke så mye liv der på åpentvi skraver på skjult
![]()
Jeg skal ha på meg en lilla, halvlang kjole, og pynter med øredobber, smykke og armbåndHåper det ikke gjør noe at jeg spør her inne, det er jo trossalt en skravletrådHehe. Hva har dere på dere på julebord? Skal være med samboer i morgen, aldri hilst på de han jobber med. Jeg har alltid hvert litt guttete så smykker osv eier jeg jo ikke..
HahaNeida, har ikke planer om å jukse meg inn på forum jeg ikke hører til. Om jeg skal ligge på topp skal det gjøres på ærlig vis
![]()
Er kjekke deiHahaAlle favorittrådene
![]()
Melk da?liker ingen juice, ikke saft, vann med smak. kun litt brus, sjokomelk og vannsitronte.
Seøv?Det er sant. Har kost meg med meg seøv og twixen i dag jeg da![]()
det gjorde detmen gir ikke opp enda... må jo finnes noe som ikke kommer opp igjen.
Det er detEr kjekke deiGreitt å ha litt tidsfordriv av og til
![]()
Det er sånne leketråder man må delta i egentlig.Er kjekke deiGreitt å ha litt tidsfordriv av og til
![]()
Er det "lov" å gå inn å kommentere på alle terminforumene selv om man ikke hører til der da? Trodde ikke det jeg..det er jo ikke juks da![]()
Huff da
Hmmm...loff? Husker jeg spiste det da jeg vsr liten![]()
Hmm du er rarkun sjokolademelk![]()
Din lile raringkun sjokolademelk![]()
Salte kjeks?har prøvd det også... ristet loff kan funke om jeg ligger lenge nok![]()