Baby?

helene7

Forelsket i forumet
Svak positiv test i kveld etter uteblitt mens. Skal ta ny i morgen tidlig. Så da hører jeg vel til her i august i følge terminkalkulatoren ;) ikke planlagt svangerskap.

Gratulerer :D

ImageUploadedByBV Forum1417512777.489361.jpgImageUploadedByBV Forum1417512794.154653.jpg

Dette er testen fra i går kveld. Tok en i morges. Blank. Var oppe i natt og tisset da. Skjønner ingenting. 40 dager siden sist mens, har ikke oversikt over hvor lang periode jeg har, men sånn en gang i mnd sånn ca. Føler meg gravid. Kvalm, fryser og er så trøtt. I følge terminkalkulatoren er jeg 5+5 (evt) i dag. Ingen tegn til at mensen kommer.

Krysser fingrene for deg <3

Jeg forstår ingenting. Tok som sagt en negativ test dagen etter den svakt positive. Sist syklus var 35 dager. Nå er jeg på dag 42. Ingen tegn til mens, og negativ test. Jeg har tatt rfsu sin. Hvor lenge venter man før man kontakter lege? Dette har aldri skjedd meg før.

Jeg forstår ingenting. Tok som sagt en negativ test dagen etter den svakt positive. Sist syklus var 35 dager. Nå er jeg på dag 42. Ingen tegn til mens, og negativ test. Jeg har tatt rfsu sin. Hvor lenge venter man før man kontakter lege? Dette har aldri skjedd meg før.
Hmm, kan dessverre ikke gi deg noen kloke svar. Men jeg har hørt mye rart om rfsu sine tester. Ville tatt en clearblue + og sett hva den viser før du evt kontakter lege...

Gullskatt juli12:)

RFSU sin ga meg negativ test enda jeg var gravid. Både strips, Clearblue og Apoteket sin ga meg positivt. Såå, ville testet med en annen?

Back
Topp