Litt om deg.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Det kan være at det er en slik tråd her inne allerede men da er det bare å slette denne ;)
Det hadde vært koselig å vist litt om hverandre, siden vi mest sannsynlig skal være her inne sammen lenge :)

Litt om meg:)

Jeg er 25 år gammel og min samboer er snart 38 år.
Han har to barn fra før, en jente på 10 og gutt på 7 år, vi har ungene 50% av tiden og stortrives med det.
Jeg har heldigvis et veldig godt forhold til begge to og vi har begge et bra samarbeid med mor.
Jeg jobber 55% fast og tar ekstravakter utenom, så er fort oppe i 80-100% iløpet av mnd.
Jeg har alltid ønsket meg barn og når jeg var 18 år kuttet jeg pillen, et år etter startet jeg og han jeg da var sammen med utredning og holdt på i 3 år aktiv prøving, med hormoner og etter hvert prat om prøverør.
Ja nå i ettertid ser jeg jo at det ikke var lurt i det hele tatt, både valget av mann og ikke minst alderen.

Ting gikk ikke så bra og etter hvert valgte jeg å bryte forholdet da det var destruktivt for meg på slutten.
Så møtte jeg mannen i mitt liv og han fikk frem det beste i meg.
Denne gangen tok det 4 mnd før spiren satt, og jeg er overlykkelig men også redd :)
Men jeg krysser alt for at dette kommer til å gå fint <3

Eg henger meg på!

27 år, mannen er 30 og vi har 2 barn. Gutt på 5 og jente på 3. To herlige småtroll. Eg bur i Norge siden 2008, så begge ungane er født her og. Første gang at eg prøver meg på en Norsk forum ;)

Første 2 svangerskap var veldig planlagt og vi var så heldig at det tok 5 måneder første gang og 2 måneder den andre gang. Nr 3 som er på vei nå var ikkje so planlagt med veldig ønskelig!

Eg jobber 20% fast og circa 80% i tilleg.

Så gøy å høre litt om dere, vi har en presetasjonstråd her, men er jo gøy å høre litt mer om folk her inne.

Jeg er 23 (snart 24, bursdag 12.des) år og min mann er 27 år. Vi har ei jente på 2,5 år fra før og vi gleder oss veldig til ho skal bli storesøster i august :)

Forrige svangerskap var ikke planlagt, men kom som en veldig positiv overraskelse, gikk på minipiller den gang. Denne gangen begynte vi prøvingen en mnd etter vi giftet oss i juli og spiren satt nå i november :D Er mye mer bekymret og redd for å miste denne gangen :( Men er ekstremt kvalm allerede så tar det som et godt tegn :)

Jeg studerer 100% og jobber litt ved siden av, mannen jobber 100% og studerer 50% ved siden av så vi har det ganske travelt for tiden. Men vi liker å ha ting å gjøre så det går veldig fint :)

jeg er 24 år, har en datter på 6 år som heter Arabella :)
Jeg driver aktivt med teater og jobber som resepsjonist på lillestrøm kultursenter.
Jeg har datteren min på fulltid og faren har henne annenhver helg.
Da det ble slutt mellom meg og faren til datteren min, så tok det ikke lang tid før jeg møtte min nydelige svenske :P Vi har nå vært sammen i litt over 1 år, flyttet sammen i hus og venter nå en liten skatt :)

Jeg er 25 år, mannen er 27, vi har en sønn som blir 1 år i morgen, og fikk positiv test i dag, første prøveperiode, så håper den sitter :) rart og tenke at på denne tiden for akkurat et år siden var jeg i fødsel :p
Jeg jobber som helsefagarbeider, men med alle nedskjæringene i kommunen, omskolerer jeg meg samtidig til helsesekretær med håp om en fast jobb med normale arbeidstider :)

28 år mannen 26 ;)
Venter nr 2 sammen (jeg har en fra Før) dette blir den første vi planlegger.
Helsesekretær student, ferdig i juni. På fritiden er jeg ammeveileder og turleder i Turistforeningen. Håper på å få srudert barsel og barnepleier etterhvert. ekstremt opptatt av kosthold/fysisk aktivitet, så er selvsagt veldig glad i å lage mat:) håper jeg får bli her inne med dere augustmammaer :)

Jeg er 36 år og mannen min er 33 år :)
Vi har vært gift i 2 år.
Han har en sønn på 15 år fra før og jeg har en sønn på nesten 19 år fra før :)
Dette er vår 2 graviditet, men mistet sist i april, så jeg håper denne holder seg der inni til August :)
Jeg jobber som assisterende salgsleder så er 100% i jobb, elsker jobben min og menneskene jeg jobber sammen med :) Manne mannen min er tømrer og er 100 % i jobb han også <3

Jeg er 29 år og mannen er 28 år gammel, vi er nygifte og spiren vår satt på 3. Forsøket. Vi har en gutt på 2,5 år fra før av og vi gleder oss veldig til at han skal få bli storebror:)

Jeg jobber 100% som sykepleier så har en veldig hektisk hverdag siden min mann også jobber godt over 100%. blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir i forhold til sist da vi bare hadde oss selv å tenke på:)

Jeg gleder meg i hvertfall veldig til august, har egentlig vært babysjuk i over ett år nå;)

Vi er begge 27 år og har ei datter på 6år og en sønn på 3år. Jobber som kontaktlærer på barneskolen og trives godt. Jeg elsker å bake og pynte kaker, lese, strikke, hekle, brodere. I tillegg driver jeg med musikk, og er veldig glad i håndball!! Jeg er ganske distré og rotete, selv om jeg egentlig hater rot klarer jeg ikke å holde det ryddig. Jeg drømmer om å kunne jobbe 50%, både fordi jeg elsker fritid og fordi jeg skulle ønske jeg hadde mer tid til ungene, huset og matlaging.

Jeg er 28 og han 32,
jobber 100% begge 2, mannen reiser litt så til tider er jeg mye alene. var værre ned reising før.
Vi har ei jente på 4 fra før og dette blir vår skatt nr 2:)
I Januar har vi vært samboere i 8 år!! tiden flyr!!

driver ikke med noe spes på fritiden bortsett fra å sosialisere meg med venner og trene innimellom. snuppa går på 2 aktiviteter, reisemann og jobber 100% selv + stort hus som trenger å se vaskefilla innimellom også har jeg ikke så mye tid til overs i ukedagene, men det går helt fint:)

Jeg er 26 å sambo er 29 år! Vi har vært sammen i 2 1/2 år! :) vi har prøvd å bli gravide siden mai i år å endelig så klaffet det, så barnet er veldig høyt ønsket her! <3
Jeg jobber 100% som ass. Tannteknikker! :)
Har kjøpt oss leilighet som vi pusser opp! :)

Jeg er 26 år og samboeren min er 28 år :) Dette er første gangen vi er gravide, og ingen av oss har barn fra før :)

Jeg jobber som pedagogisk leder på en småbarnsavdeling i barnehage, noe jeg trives veldig godt med :) En herlig jobb å tilbringe dagene sammen med en gjeng 1-2 åringer.

Jeg er 27 og kjæresten 31. Han er forøvrig min tidligere samboer gjennom flere år, og vi fant tilbake til hverandre i sommer :) Pr. nå bor vi ikke sammen, da jeg er student og bor i nabofylket, dermed sees vi mest i helgene. Er ferdig utdannet vernepleier til våren og jobber med barn, ungdom og unge voksne med utviklingshemming og spesielle behov, mens han jobber som snekker.
Ingen av oss har barn fra tidligere.

24 år, samboer er 25. Jobber opp mot 100 % som sykepleier. Positiv digital test i dag. Over hodet ikke planlagt, men veldig velkommen! :) Testet tilfeldigvis da jeg har hatt et par episoder med blodtrykksfall på jobb, men dette startet altså før jeg ble gravid.
Ellers ingen symptomer (annet enn oppblåsthet) så langt!
Hyggelig å ha noen å dele tanker med når en prøver å holde på hemmeligheten enn så lenge :)

Jeg er 27 år, og mannen er 30:-) vi har vært sammen i 9 år nå i desember, og gift i 3,5 år!

Begge jobber i 100% i byggebransjen, så vi var spent på hvordan høsten skulle bli når vi hadde en liten gutt som skulle begynne å bhg, men det har gått veldig fint:-) lillegutt blir 2 i februar, og jeg gleder meg veldig til å få en baby til i hus:D

Er glad i hobbyting (hekling/strikking), elsker tekniske duppeditter, koser meg på kafetur og shopping, men ingen faste aktiviteter lenger!

Jeg er 27 år og samboeren min er 25 år :p vi hat vært sammen i 1 1/2 år og er akkurat blitt samboere. Han har flyttet fra England til Norge på grunn av meg :)

Jeg jobber 100 % som sykepleier. Han er arbeidsøkende siden han kun har bodd i Norge i noen få dager.

Dette er vårt første barn. Ingen har barn fra tidligere forhold. Vi gleder oss masse!!

På fritiden min liker jeg matlaging, trening, strikking, kaffebesøk og det meste som er gøy :p

Jeg er 35 og han er 27 ;)
Jeg jobber 80% som personlig assistent og han 100% Han jobber på båt og er borte 1 mnd av gangen så jeg er mye hjemme alene med guttaboys på 12 og 5.
Dette blir vårt 2. barn sammen :)

Eg er 18år, samboeren min 21!
Me har vore sammen i 7mnd!
Dette er då altså ikkje planlagt graviditet, men me er kjempe glade å er så spendte å klarer nesten ikkje å vente til den vetle kommer!
Er nå 5+6 å er veldig spendt på tiden fremover!
Skal i lære som frisør i begynnelsen av januar å samboer har fast jobb!

Back
Topp