Samme her, syns barna skal se altfor voksen utOi, hjelpe meg! Den tanken har ALDRI slått meg om nyfødtklær. Snarere tvert imot vil jeg si; klær som jeg synes ser altfor "voksne" ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, syns barna skal se altfor voksen utOi, hjelpe meg! Den tanken har ALDRI slått meg om nyfødtklær. Snarere tvert imot vil jeg si; klær som jeg synes ser altfor "voksne" ut.
Det er jeg litt enig i! Også er de en del smalere enn andre bodyer syns jeg. Har en litt kraftig baby og vi kan ikke bruke name it bodyer nestenJeg er av de som syns nameit er kjedelig. Ikke fordi klærne skal være så voksne, men fordi jeg syns klærne er så like. Alt er hvitt, lyseblått eller rosa. Jeg kan ikke huske å ha sett noe særlig med mer spennende farger der.
Men det er jo forskjeller på merkene. Jenta mi passer godt i Nameit sine klær, men en del av Barnas hus sine ble for store i omkrets. H&M sine klær er store, mens Kapp'ahl sine er nette i størrelse. Så man må velge butikk litt etter barnets kroppsform og mener jeg.Det er jeg litt enig i! Også er de en del smalere enn andre bodyer syns jeg. Har en litt kraftig baby og vi kan ikke bruke name it bodyer nesten![]()
Ja er det jeg har endt opp med å gjøreMen det er jo forskjeller på merkene. Jenta mi passer godt i Nameit sine klær, men en del av Barnas hus sine ble for store i omkrets. H&M sine klær er store, mens Kapp'ahl sine er nette i størrelse. Så man må velge butikk litt etter barnets kroppsform og mener jeg.
Skrudd i hodet fordi de har annen smak en deg?Nameit har barnslige klær?!?!
De har jo masse "jeans", kjekkasgensere, nøytrale farger og det som er... Da er de (sorry meg) skrudd i hodet...
Okei. Det skal jeg gjøreDet er bare å gå på nameit å se der![]()
Jeg var omvendt, men syntes det var vanskelig å finne sparkebukser ol. Hver sin smakJeg tenkte veldig sånn med førstemann! Han skulle se mest mulig kul ut, så jeg passet på at han ikke så for baby ut![]()
Jeg syns det blir for barnslig om buksene har for 'myk' form, og om fargene blir for baby (lyse) og jeg liker ikke body- bruker mest genser. Liker heller ikke strømpebukse! Og liker ikke bilder og figurer og sånt, helst ensfarget overdel eller skjorterFor barnslig, hva legger de i det da?
Jeg hater alt med spiderman, bamse, hello kitty, osv osv på :O
Men elsker jo at de er sukkersøte, lyseblått og hvitt, eller lyserosa og hvitt, beige, brunt og stjerner på f.eks.
Det er jo typiske babyklær <3
Men liker også striper og ensfargete klær på de andre ungene.
Skrudd i hodet fordi de har annen smak en deg?![]()
Ok det hørtes bare så dømmende og brutalt utJeg skrev at hvis nameit ansees som barnslig, de som har "veslevoksne" klær så er det noe merkelig..
Da lurer jeg på hva klær med tegneseriefigurer og basisfarger er..