For barnslige babyklær???

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Jeg jobber i kledbutikk for barn og i det siste har jeg hørt kommentaren: "Nei det er for barnslig" veldig ofte om klær i størrelse NYFØDT.

Hvordan kan noe være for barnslig for ett nyfødt barn????

Anyone?!

Heldige folk som ikke har større problemer/bekymringer enn det hehe

Hæ? Fins det noe som er for barnslig for en bitteliten baby?? Så teit :rolleyes:

Mye av babyklærne jeg syns er veldig "babyete", men det er jo pga min klessmak - jeg liker ikke Hello kitty og Bamse til mitt eget kommende barn, men forventer ikke at klærne i butikk skal være tilpasset min "voksenbaby-smak"... Jeg mener ikke at mi skal gå i skinn og skoletter, men jeg har kjøpt strikkajakker og tunika i ensfarger eller striper/print, myke denim bukser og kule gensere i animalprint.. Newbie og KappAhl generelt har my kind of clothes til baby og barn :)

Haha :P Teiteste jeg har hørt!

Jeg tenkte veldig sånn med førstemann! Han skulle se mest mulig kul ut, så jeg passet på at han ikke så for baby ut :p

Tror nok det er smak og behag ja, jeg elsker søte babyklær :-)

Smak og behag! Jeg er ikke noe glad i ting med dyr, bamser ol på. Liker nøytrale farger og fine mønstre. På den måten kan jeg kombinere klærne mer. Men vil ikke kalle klærne for barnslig av den grunn :)

Merkelig.. skal de ha slim fit jeans og magetopp til babyen?

Vil tro at de som sier det tenker det samme som meg. Det er ikke det at det er "barnslig" men det er ofte så spraglete med mye figurer etc. Skal ikke ha voksneklær, men liker nøytrale klær. Feks en body i en lys nøytral farge uten noe mønster eller figurer på. Ikke så lett å finne klær i min smak på feks hm. De har mye harry til barn etter min mening:p

Nameit har barnslige klær?!?!
De har jo masse "jeans", kjekkasgensere, nøytrale farger og det som er... Da er de (sorry meg) skrudd i hodet...
Skrudd i hodet? :p
Folk liker da forskjellig, så sjøl om du liker de klærne kan det jo hende mange syns de ser for barnslige ut..

Back
Topp