Baby i magen<3

LilleOlleBolle

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Heisann:-) da har jeg fått positive tester siden onsdag forrige uke, og positiv digital på lørdag, så da tør jeg såvidt å melde meg inn her:-)

Er 3+6 i dag, med termin 14.august:-) har fått flere termindatoer, men følger BV sin gravidapp, for den bruker jeg mest!!

Vi har en liten gutt som blir 2 i februar og gleder oss veldig til en liten baby til:-)

Gleder meg til å bli kjent med dere:D

Heisann:) da har jeg fått positive tester siden onsdag forrige uke, og positiv digital på lørdag, så da tør jeg såvidt å melde meg inn her:)

Er 3+6 i dag, med termin 14.august:) har fått flere termindatoer, men følger BV sin gravidapp, for den bruker jeg mest!!

Vi har en liten gutt som blir 2 i februar og gleder oss veldig til en liten baby til:)

Gleder meg til å bli kjent med dere:D
Gratulerer og velkommen hit :)

Tusen takk alle sammen, og gratulerer til dere også:D

Gratulerer OTE="LilleOlleBolle, post: 18378638, member: 102887"]Heisann:) da har jeg fått positive tester siden onsdag forrige uke, og positiv digital på lørdag, så da tør jeg såvidt å melde meg inn her:)

Er 3+6 i dag, med termin 14.august:) har fått flere termindatoer, men følger BV sin gravidapp, for den bruker jeg mest!!

Vi har en liten gutt som blir 2 i februar og gleder oss veldig til en liten baby til:)

Gleder meg til å bli kjent med dere:D[/QUOTE]
Gratulerer :)

Back
Topp