Felles skravle 2015

Jeg sang god morgen alle sammen med alternativ tekst til ungene i morges, og siste ord var "kalenderen ". Da spratt øynene opp på begge to og de var ikke sene å be om å gå på badet...

God julemåned jenter, og masse lykke til i trekningen.
Ser det er veldig mange fine premier på topp 100 denne måneden, og veske og vogn på topp 10.
Jeg kommer ikke til å gå for topp 10
Var veldig flotte premier!:) jeg har ikke kommet høyere opp enn 12 siste tiden, og ser ikke for meg jeg har noe særlig bedre tid i desember. Såå topp 10 blir det nok ikke her heller

Var veldig flotte premier!:) jeg har ikke kommet høyere opp enn 12 siste tiden, og ser ikke for meg jeg har noe særlig bedre tid i desember. Såå topp 10 blir det nok ikke her heller
Jeg har andre ting å bruke romjula og nyttårsaften på.

God morgon, god måndag og god 1.desember:D

Men om "alle" har det... Hvem vet? Jeg tviler dog på det, antar noen har så god tid også i desember at de skriver 2-6000 innlegg mer enn meg.

Dem om det.
Jeg trenger ikke vogn engang, jeg har barn som går. (overtaler meg selv...)

God julemåned jenter, og masse lykke til i trekningen.
Ser det er veldig mange fine premier på topp 100 denne måneden, og veske og vogn på topp 10.
Jeg kommer ikke til å gå for topp 10
God julemåned til deg også. Ingen som skal gå for topp ti, men ti kommer likevel til å være der. Blir spennende. I dag er det tre uker til jeg får hilse på den nye jenta:D

God julemåned til deg også. Ingen som skal gå for topp ti, men ti kommer likevel til å være der. Blir spennende. I dag er det tre uker til jeg får hilse på den nye jenta:D
Noen går nok for topp 10.

Og vi ser hvem i løpet an første uka tipper jeg. Ikke at det blir fasiten, men at det viser tegn på hvem som prøver

Kommer de langveis fra?:)

Vi slipper heldigvis å ha noen boende hos oss i julen. Ikke har vi plass til det heller i grunn
Usikker på om det er hun eller de (dvs gyn og yngste datra hennes) men ja, de kommer 40 mil, så det er et stykke...

Vi har jo gjesterom, så vi har plass til julegjester. Vi må bare legge inn i tidsplanen at vi må rydde det...

Back
Topp