Julebord og hotell herNoen planer for helga da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julebord og hotell herNoen planer for helga da?![]()
Ja, da var det fint å ta en turVi er hos svigers i helga. Lenge siden de har sett mini, så fant ut vi måtte ha en tur før jul.
Høres ut som det blir en bra helg for dere daJulebord og hotell her![]()
Høres ut som det blir en bra helg for dere da![]()
Da får han det nok bra der tenker jeg. Håper helga blir braJaLillegutt skal være med svigers.
Det bare plutselig slo megHahahaha! Sorry! Men da tenker man langt fremÅrene går forsåvidt fort også da, men ikke så fort. Kanskje bestemor/farmor da jo ?
Nye babyer å dille med
22 år til for min del. Men når jeg er 50 har jeg ei på 31 år
Så sjansen er vel stor for jeg er bestemor da gitt
![]()
Hun sovna like fortÅåh...*misunnelig*
Jeg venter på å få lagt barn![]()
Ikke sånn veeeldig langt, litt over to timer å kjøreJa, da var det fint å ta en tur
Bor de langt unna dere?
*misunnelig* blir nok bra!Julebord og hotell her![]()
Skjønner den. Greit at dere fikk til nå før jul daIkke sånn veeeldig langt, litt over to timer å kjørebare vært hektisk i høst for min del med skole og praksis, så har ikke blitt noen tur før nå
![]()
Målet er å få dra hjem på søndagNoen planer for helga da?![]()
Må innrømme at barsel frister mer enn hotell da*misunnelig* blir nok bra!
Da får han det nok bra der tenker jeg. Håper helga blir bra
Hotell hørtes veldig fristende ut![]()
Ja, jeg skjønner at dine planer er klarlagt framoverMålet er å få dra hjem på søndagså planen er amming, amming, veiing, amming osv
![]()
Næh! Pga baby? Hun sover bare, dritt kjedeligMå innrømme at barsel frister mer enn hotell da![]()
![]()
Ja, det er nok veldig greit. Ligge i sin egen seng er vel bestJada, han elsker det vettuSpesielt farmoren, stor stas
De kommer til oss da. Tenkte det var best sånn, siden det er første overnattning uten oss.
Hotell er digg![]()
De er ganske enspora igrunnJa, jeg skjønner at dine planer er klarlagt framover![]()
Pga baby jaNæh! Pga baby? Hun sover bare, dritt kjedelig![]()
Ja, i helga tennes jo julegata og julegrana. Folk handler vilt rundt på alle butikkerDe er ganske enspora igrunn![]()
Men verden utenfor går sin gang. Sånn merkelig boble når man ligger på barsel.
Storesøster sov ikke. Så skal ikke klagePga baby ja
Hadde ei som sov lite som baby her da, så det varierer vel![]()