Venter på å kunne ta test.

ønsketbarn

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Hei.
Håper jeg kan melde meg inn her snart.. :) er sykt spent på om jeg er gravid. Testen ligger å venter, og jeg vet det er for tidlig å bruke den. Jeg følte egget festet seg søndag 23 nov. Har siden vært trøtt (sovet mye) og hatt smerter nederst i mage og litt i korsryggen. I følge terminkalkulator er min termin 18 august. Har så lyst til å ta en test!! Noen andre som har tatt test så tidlig?

Last edited:
Jeg testet meg tidlig. Har ikm i dag. testen ble positiv for en uke siden ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Testet 6 dpo og fikk antydning til strek :)

Jeg også vil teeeeste:) skikkelig spent,begynner og kjenne stikninger i brystene og hatt kvalme følelser over meg to ganger i går, er kun 6 dpo,så føler jeg må vente litt før jeg tar test:) har vært gravid før, og har en gutt på 2 år,men huske jo selvfølgelig ikke hvordan jeg følte meg da..hehe,typisk:) Lykke til alle som venter på test:) Hold oss oppdatert:)

Hadde ikke trodd det skulle være SÅ spennende å vente! jeg får bare roe meg ned litt og vente til over helga. (Om jeg klarer) Tester på mandag tror jeg

Jeg testet meg tidlig. Har ikm i dag. testen ble positiv for en uke siden ^^

Hva mener du med tidlig?? Er ikke så veldig god på de forkortelsene enda, men skjønner du i km i dag. Betyr det at du forventet mens i dag? Og testet deg en uke før mens? (Sorry hvis jeg spør dumt)

Jeg testet en uke før jeg ventet mens og ble positiv :)

Er vannskelig å gå å vente på å teste. Jeg testet også tidlig fordi jeg følte meg veldig gravid allerde 1 uke etter el. Tok testen 3 dager før forventet mens og den var tydelig positiv. Lykke til

Jeg venter ikke mens før rundt 8 des, så jeg må nok bare smøre meg med ligg tålmodighet å vente til over helgen... eller hva ???

Jeg er ca 2+6 uker på vei. Ååååååå hvorfor skal det være såååå vanskelig og spennende å måtte vente??? (Har ikke testet enda) Tenker på det hele tiden, dagene går utrolig sakte :/

Jeg ventet mensen på tirsdag som var å testet på fredag å fikk svak posetiv, testet igjen på søndag å da så vi det mye tydligere. .fikk Samboren til å kjøpe digital test på mandag å der sto det gravid

Back
Topp